#TemaTYgodnia | Proces tworzenia mojej pierwszej w życiu "sztuki cyfrowej" namalowanej tabletem :) Sowa narysowana tabletem graficznym Wacom INTUOS comic M

in #polish7 years ago (edited)

Witajcie!

Zapraszam do zapoznania się z moim pierwszym w życiu obrazkiem wykonanym przy pomocy tableta graficznego, którego właśnie stałem się posiadaczem. Miał w zestawie świetne programy między innymi Clip Studio Paint Pro, który użyłem do wykonania tej pracy.
Zapraszam do komentowania, mam nadzieję, że następne będą coraz lepsze.

sowa19.png

Ten post jest zgłoszony do konkursu "#temaTYgodnia", proszę o wsparcie, nawiązuje on do tematu nr. 3 "Postanowienia noworoczne". Co prawda nie lubię postanowień noworocznych, kojarzą mi się ze słomianym zapałem i uważam, że powinno się pracować nad sobą i swoimi planami przez cały rok, ale mam jedno, za to bardzo silne postanowienie noworoczne, które ten przedmiot mi umożliwi: zostać artystą cyfrowym :)

tablet:

tablet intuos comic m.jpg

model: Wacom INTUOS Comic (rozmiar M)

sowa1.png

sowa2.png

sowa4.png

sowa5.png

sowa7.png

sowa8.png

sowa9.png

sowa10.png

sowa11.png

sowa15.png

sowa16.png

sowa17.png

sowa18.png

sowa19.png

(Prawa autorskie zastrzeżone, proszę nie kopiować bez zgody.)

Sort:  

Bardzo fajne jak na pierwszy raz ! :)

Dzięki :)

Niczego sobie sówka :)

Fajna sowa, czekam na więcej!!!!!

Dzięki, będzie coś wkrótce :)

Jeżeli można zaproponować, proszę narysować nosacza sundajskiego.

już o tym myślałem i chyba tak właśnie będzie :D

Przyjemny rysunek! :)

Dziękuję, będą lepsze, bo zamierzam się kształcić w tym kiedunku! :)

Bardzo fajnie to zrobiłeś. Niezły psychodeliczny klimacik 🙂

Dziękuję! Obrazek był spokojny dopóki nie dodałem tego tła, tkóre jest psychodeliczne, identycznie też określił to mój kolega :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58656.89
ETH 2307.72
USDT 1.00
SBD 2.48