You are viewing a single comment's thread from:

RE: Jaskiniowcy w kosmosie

in #tematygodnia6 years ago

Świetny tekst! Ja zauważyłem że czasem jestem takim jaskiniowcem. I to że powoli z wiekiem przestaję nadążać za technologią. Po prostu wielu rzeczy nie łapię, ale mlodsze pokolenie nie ma z tym problemu.

Sort:  

Dziękuję za przychylny komentarz! Wszyscy jesteśmy jaskiniowcami, każde pokolenie ma trochę lepsze zabawki niż poprzednie, ale koniec końców wychodzi na to samo. Ja też już za wieloma rzeczami nie nadążam, choć chyba jestem o kilka lat młodszy od ciebie. Świadoma rezygnacja z tego wyścigu jest dla mnie błogosławieństwem, to tak, jakbym uznawał swoją ludzkość (swoją jaskiniowość), swoją zawodność – nigdy nie będę bogiem.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64535.04
ETH 3462.08
USDT 1.00
SBD 2.49