You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wewnętrzny rozłam w filmie „SPLIT”

in #tematygodnia6 years ago

Doskonały film, jak większość zrobionych przez Shyamalana.

Przyszło mi do głowy, że może ktoś kiedyś zrobi fim w wersji bardziej współczesnej, o internetowym rozmnożeniu osobowości? Sam po sobie wiem, że gdy używałem na przestrzeni lat różnych nicków w różnych kontekstach, moje różne piszące w sieci "ja" ewoluowały...

A co dopiero będzie wraz z rozwojem bardziej realistycznych AR i VR....

Sort:  

Nie miałam okazji oglądać innych, ale na pewno nadrobię :)
Owszem, w internecie możemy stworzyć wiele tożsamości, które mogą potem zostać przeniesione na nasze realne życie i możemy utracić swoje prawdziwe "ja".

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64479.05
ETH 3181.85
USDT 1.00
SBD 2.57