You are viewing a single comment's thread from:

RE: [TemaTYgodnia #27] Kiedyś Chcioł Cię Poznać, A Dzisiej Sprawdzom Kto Je Lepszy?

in #tematygodnia6 years ago (edited)

Fajny wpis. Ja nie pamietam od którego roku mam internet, ale na początku łączyłam się przez taki głośny modem, szumiący podczas połączenia i było zaledwie kilka stron internetowych. Pamietam portal ahoj.pl i jak pózniej próbowałam zarabiać na klikaniu w reklamy itp. Dużo czasu tez spędzałam na czaterii. Miło wspominam te początki internetu. Teraz to bez porównania, w internecie jest wszystko i jest to duża potęga. Z używania gg zrezygnowałam ledwie rok temu :)

Sort:  

W sumie, gdy ja słyszę ten dźwięk z telefonu u kogoś to nie dowierzam i od razu mam wspomnienia :) Też próbowałem w klikaniu na reklamy, ale za te grosze się nie opłacało i trzeba było dla większej kasy włożyć tyle samo, więc ... Dokładnie miejmy nadzieję, że będzie coraz więcej tutaj użytkowników, którzy będą chcieli z niego zrobić fajne miejsce, a nie tylko zarobić :)

Tak, oby Steemit się rozwijał co tez powinno przełożyć się na większa wartość Steem

he,he ja do dzisiaj mam może i z sentymentu gg, choć z mojej listy znajomych którzy przeważnie są "dostępni" zostały może z 2-3 osoby.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 67695.76
ETH 3822.34
USDT 1.00
SBD 3.65