You are viewing a single comment's thread from:

RE: Przyszłość Steem (pozytywnie) - Tematy Tygodnia #16

in #tematygodnia7 years ago

Ewa jestes boska hehehe...... :) to Cie ponioslo pozytywnie heheheheh :) ja rowniez ze smiechu oplulam laptopa ale i oczami wyobrazni widzialam obrazy o ktorych pisalas .......:) to wcale nie byloby takie trudne do zrealizowania heheehehh ... cos na zasadzie wioski Slowianskiej .....!!!! a jeszcze jak by znalazlo sie miejsce na maly kopulowy domek :) to juz Raj !!!!!

Sort:  

Na pewno by się znalazło miejsce na Twój wymarzony kopułowy domek, na dokładkę z widokiem na morze :)

Hehe byloby co malowac w wolnych chwilach ;> dodam ze z zawodu jestem Fryzjerka ;> wiec moglabym sie i pod tym wzgledem przydac ;> hehe....

Tylko gdzie ja bym MORSOWALA jak tam ciagle cieplo ......?

Myślałam o Twoim morsowaniu, całkiem niedaleko spada śnieg i jest woda ;)
Skoro jesteś fryzjerką to jest to dodatkowy plus w mojej historyjce :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64222.70
ETH 2651.63
USDT 1.00
SBD 2.77