Sort:  

Brawo za wyobraźnię! Widzę, że cała wizja bardzo dobrze przemyślana :)

Cześć, piszesz dobre posty i publikujesz ciekawe treści chciałbym,Cię zaprosić do napisania artykułu w tagu #pl-dzien
Było by mi bardzo miło gdybyś zechciała sprawdzić mój pomysł

Będę miała na uwadze tematykę którą proponujesz. Póki co na #pl-dzień opublikowała swój artykuł o Dniu Kota @anka.
Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam :)

Bardzo fajny tekst.
Ps. Czy to są te małe kózki co miały się urodzić?

Tak :) Rosną jak na drożdżach ;)

Gdzie mozna takiego pen driva kupic :D

Kurcze, nie wiem :(

Skąd taka wyobraźnia i pomysł ?;)

Z wpisów, dyskusji i wydarzeń na #polish :)
Były wpisy o wykorzystaniu energii słonecznej i wiatru do pozyskania energii i kopania kryptowalut.
@kamilkowalski hoduje gady i płazy i pisze o nich.
@barbarossastudio płaci jeśli ktoś odda krew i wrzuci zdjęcie kwitu.
@fervi marzy o camperze.
Mamy już kilka botów na #polish.
Mamy 3 osoby które piszą o chlebie, 2 osoby o piwie, kilka osób o winie a grecki bimber robi się z wina.
Były wpisy o niezależnych państwach (i dyskusja).
Były pomysły żeby wspólnie napisać książkę, wiersze już piszemy.
Kilka pomysłów wzięłam z Tematów Tygodnia.

Marzy mi się niezależność i wiem że da się to zorganizować ;)

Ty to masz wyobraźnię, fajnie ci to wyszło

Czujesz Andrzej? Puszczałbyś nam muzę cały dzień na zmianę z kimś innym :P

Czuję, metal, rock cały dzień, a nie te badziewie co puszczają w radiu.

Dokładnie :)
Jak zdrowie żony? Wszystko ok mam nadzieję :)

Tak wszystko jest ok. Dzięki że pytasz.

A prognozy mówią, że będzie jeszcze lepiej :)

Czeka nas świetna przyszłość !!!

Też tak sądzę :D

Świetny pomysł i wykonanie! Aż się uśmiechałam do monitora czytając, brawo! :D

Dzięki Aniu :) Sama się uśmiechałam podczas pisania, starałam się wkomponować każdego z nas choćby domyślnie, kto jest na bieżąco to na pewno zrozumie :)

Służby by nas zdjęły w mniej niż dobę :P

Ale wyobraźni odmówić nie można ;)

Oj tam, oj tam... tu jest Grecja, teren mam sprawdzony ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 61378.39
ETH 3380.07
USDT 1.00
SBD 2.48