You are viewing a single comment's thread from:

RE: Cmentarze mojego miasteczka

in #tematygodnia7 years ago

Bardzo ciekawy wpis. Dziwnie to zabrzmi, ale uwielbiam cmentarze. Lubię porównywać cmentarze w różnych krajach i cmentarze różnych religii. To jak traktuje się swoich przodków i pamięć o nich sporo mówi o narodzie czy wyznawcach jakiejś religii.

Czesi husyccy? Po tym co czytałem w trylogii husyckiej Sapkowskiego, mocno mnie zaskoczyło, że to wyznanie jakoś się ostało. Ale wikipedia twierdzi, że TAK :-).

Sort:  

Cmentarz przypomina, że jedynym pewnikiem w życiu jest śmierć - i to żyjącym uświadamia, gdzie jest prawdziwa równość pomiędzy ludźmi.
A Oleśnica to moje miasto powiatowe - leży 24 km od Twardogóry.

Cmentarz przypomina, że jedynym pewnikiem w życiu jest śmierć - i to żyjącym uświadamia, gdzie jest prawdziwa równość pomiędzy ludźmi.

Pewnie tak. Dla mnie po prostu jest spokojnym miejscem, najczęściej wolnym od zgiełku i pośpiechu. I tak jak wspomniałem, sporo mówi o żywych.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67271.13
ETH 3515.41
USDT 1.00
SBD 2.70