You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Niepokojąca? historia Pana Chang-a..." (#temaTYgodnia) #34. Dodatkowo niespodzianka.

Ładny komentarz @theadelina- dziękuję :)

Odniosę się do jego fragmentu: "świat jest taki jaki jest i będzie jaki będzie, niezależnie od tego co zrobimy. "
Zgadzam się, że świat będzie jaki będzie i nawet niezależnie od tego co zrobimy. Moim zdaniem problemem jest spojrzenie "my" na to co może się wydarzyć, zmienić. Takie podejście zdejmuje odpowiedzialność z "ja".

Osobiście nie tylko wierzę, ale wiem na pewno - moje myśli, słowa, akcje robią świat takim, jaki chcę by był, nawet jeśli w małym stopniu.

Ludzie są podobni, ale podzieleni wmówionymi im różnicami. Ciężko grupować się i działać zgodnie ze wspólną ideą i w jednym kierunku. Nieoglądając się na innych robię swoje - czy to jest szczęście, czy nie - nie wiem i mnie to nie obchodzi, dla mnie ważne jest, że to jest mój wybór. Poza wyborem, czy iluzją wyboru i wolnej woli istnieje niestety, albo stety koncepcja losu i całej historii przyszłości, która jest już zapisana. Jeśli przeznaczenie byłoby prawdą moglibyśmy położyć się i nic nie robić - taki koncept jest mi "nie w smak".

"Nie wiem" jest wyrazem pokory. Sokrates, który był jednym z geniuszy swych czasów powiedział w końcu: "Wiem, że nic nie wiem."

Historia Pana Changa jest milusia :)

PS: Zapraszam do rozmowy na discord odn. mojego stosunku do teorii spiskowych. Jeśli masz smarfon, to przeważnie sprzedają z zestawem słuchawkowym. Proszę napisz mi w jakimś komentarzu proponowane dni i godziny, to sięzmówimy.

Pozdrowionka i miłego dzionka :)

Piotr @abc.love.steemit

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60007.44
ETH 2590.20
USDT 1.00
SBD 2.61