You are viewing a single comment's thread from:

RE: TemaTygodnia #9 - Skręty z tytoniu jako alternatywa dla papierosów

in #tematygodnia7 years ago (edited)

Napracowałeś się - ale ładnie to wszystko zrobiłeś i super to wygląda.

Kiedyś kupiłem komuś taką półautomate do robienia skrętów, myślałem, że ograniczy, niestety poszło inaczej.

Odpowiadając na Twoje pytanie z posta - ja nie palę i nigdy nie paliłem.

PS: podoba mi się określenie z posta: "włochaty" - skojarzyło mi sie futro Chewbacca- ze StarWars ;)

Sort:  

Dzięki że doceniasz. To pierwszy post, który nauczyłem się dzielić na kolumny.

Jasne - jest ładny post - to doceniam.

Sam nie umię na kolumn robić - gdzie sposób na to znalazłeś? - też się nauczę :)

Dziękuję kolego :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57367.79
ETH 3098.11
USDT 1.00
SBD 2.32