Téma týdne! (16. 9. 2019)

in #tematydne5 years ago (edited)

Ahoj, poprvé na mě přišla řada v této zábavné tradici - abych vybral téma týdne. Děkuji @tttweety za nominaci a omlouvám se @babajaga01, že jsem přehlédl tu z předminulého týdne.

Minulý týden patřil podzimu a protože jsem si zatím nedokázal najít čas, tak to napravím alespoň nyní. Než si představíme nové téma týdne, vrátím se prostě krátce k podzimu hned teď. Každé roční období má něco do sebe a podzim není výjimkou. Například se po létě ze začátku podzimu jen mírně ochladí a na chvíli nastane počasí, kdy není horko, ale je pořád ještě teplo a krásně. Babí léto je příjemné a osobně mi vyhovuje. Nemám totiž moc rád, když je venku přes 30 stupňů. A mám pocit, že je kažým rokem těch stupňů nad třicítkou o trošku víc. Podzim je zároveň dobou, kdy se pomalu schyluje ke konci roku. Příroda se proto začíná měnit. Jak dozrává poslední réva, začíná okolí přecházet do mnoha barev, ze kterých pak přecházejí oči. Vítr si s tím pohrává a pozorné oko zachytí hravé poletování a víření listí. Podzim je doba, kdy je ještě čas něco dokončit nebo někam zajít, než nastane zima. Zároveň už toho času však pomalu ubývá. Je to jako v životě. A kdo nezemřel mladý, může si pozametat své listí a své okolí potěšit moudrostí a úsměvem, ve kterém se zračí krása podzimu.

A čím je takový podzim ještě zajímavý? Samozřejmě mám na mysli...
Nové téma týdne: Drak.

Věřím, že si s tímto tématem každý dokáže náležitě vyhrát a najít si v něm něco zajímavého. Nabízí hodně variant - čínské draky, draky v pohádkách, papírové draky a když se drak nepodaří, je to na draka. Byli draci skuteční, nebo je to jen fantazie lidí, kteří si je vymysleli, jakož i dračí města, hrady i zámky a další dračí stavby či předměty? Každý správný princ zabije draka a osvobodí princeznu. Je drak mýtické zvíře, nebo hlubší psychlogogická manifestace něčeho v nás? Zkrátka a dobře, zapojte se prosím a probuďte v sobě draka, který nechrlí oheň, ale dokáže ze sebe vychrlit příběh, nápad, povídání či cokoli na nové téma týdne.

drak a tematydne.jpg

...a abych nezapomněl! Jako dalšího v řadě nominuji @ritxi :)

Sort:  

!BEER

!BEER

Tak ať nové téma není "na draka" ;)
!BEER
!trdo
!likérka Drak

😊 koukám že se tu zkouší vše, tak snad z těch tokenů nikdo neoslepne. 😁

Jsme jen oslnění jejich leskem :-D

Congratulations @jjprac, you are successfuly trended the post that shared by @kytka!
@kytka got 6 TRDO & @jjprac got 4 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

díky, snad to dobře dopadne :)

Určitě ;-)

Mám to s podzimem podobně :)

Tak jsem vymyslel nové téma týdne, @kytka můžeš také k tomu napsat svůj text. Za každý k tématu které jsem napsal slibuji plný upvote.
https://steemit.com/tematydne/@ritxi/a-nove-tema-tydne-je

Díky za nominaci, nějak se s tím určitě popasuji. A pokusím se vymyslet i nějaký článek s dračí tématikou. Snad mě do konce týdne můza políbí 🐲

View or trade BEER at steem-engine.



Hey @kytka, here is a bit BEER for you. Enjoy it!

You need to stake more BEER (6 staked BEER allows you to call BEER one time per day)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 57893.29
ETH 3130.56
USDT 1.00
SBD 2.44