Sort:  

Díky, tak snad se zadaří :-)

Congratulations @garygeo1, you successfuly trended the post shared by @ritxi!
@ritxi will receive 0.03222788 TRDO & @garygeo1 will get 0.02148525 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Zatím to vypadá, že budeš nové téma vymýšlet ty, @eli1 se neozývá. Uvidíme v pondělí. Když se do té doby neozve, nové téma týdne je tvoje ;)

!BEER

Dobře, uvidíme. :-)

;-)
!BEER


Hey @garygeo1, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking.

Tak už si můžeš oddechnout, výzva byla přijata :D

To jsem rád, nějak mi zrovna napadaly jen nesmysly. :-))

Třeba budeš nominován někým příště :))

!BEER

Uvidíme. :-)


Hey @garygeo1, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking.

Ahoj, přijímám výzvu jestli se tomu tak dá říct. Teprve teť jsem si toho všimla tak mě prosím omluvte že jsem dřív nenapsala. A jestli se můžu zeptat co to obnáší nikdy jsem o tom neslyšela. Dopředu děkuji :-)

Ahoj, tak to mě těší, že přijímáš. Náhradník @garygeo1 si jistě oddechl :D

Každopádně je to jednoduché. V průběhu neděle nebo pondělí napíšeš článek, kde vysvětlíš a vyhlásíš nové Téma týdne. Může to být jakékoliv téma, které vymyslíš, cokoliv, o čem bys chtěla, aby ten týden místní Steemiťáci psali :)
Článek by měl mít tag # tematydne. V jeho závěru pak nominuješ někoho dalšího, kdo za týden štafetu převezme a vymyslí nové téma, případně ještě nějakého jeho náhradníka.
Když nebudeš něco vědět, tak se klidně zeptej.

Já jsem ještě navíc rozdával nějaké bonusy zúčastněným, ale to není nutné :)


Hey @garygeo1, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Learn how to earn FREE BEER each day by staking.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58635.35
ETH 3152.96
USDT 1.00
SBD 2.44