You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tools That I Use As A Freelancer and Entrepreneur (tr / en)

in #technology7 years ago

Güzel yazı olmuş gerçekten. Tr etiketi altında böyle yazılar görmek çok güzel. Son zamanlarda ki postlara bakıyorum da yemek tarifi, bitcoin, fotoğraf ya da sadece yazmak için yazılan yazılar. Gerçekten tebrik ederim. Bu tarz yazılarınızın devamı gelir umarım. Okumaktan zevk aldım.

Sort:  

Teşekkür ederim. İşlerden güçlerden fırsat buldukça yazmaya devam. Umarım senin de işine yarar bir şeyler çıkar ortaya. Ve çok iyi anlıyorum seni ben de gerçek anlamda okuyacak bir şeyler bulmakta zorlanıyorum bazen. Hatta geçen gün bunun hakkında da bir yazı yazmıştım ama burada çömez olduğum için pek okunmadı tabii :) Linkini aşağıda bırakıyorum ilgini çekerse bakabilirsin.
https://steemit.com/tr/@punky/takibe-takip-yalnizliga-yalnizlik

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56697.29
ETH 2390.51
USDT 1.00
SBD 2.29