You are viewing a single comment's thread from:

RE: Zidovi Tarneka, Prvo poglavlje

in #teamserbia6 years ago

Требаће ми мало времена да прочитам роман, @hidden84, а то ћу да обезбедим пошто сам повредио ногу и морам да мирујем :( Види се из првих реченица да ће бити вредан читања.

Узгред, чик да надмашиш овај хорор из живота:

https://steemit.com/news/@doitvoluntarily/16-year-old-teen-dies-after-police-fail-to-conduct-thorough-search#@lighteye/re-doitvoluntarily-16-year-old-teen-dies-after-police-fail-to-conduct-thorough-search-20180425t131853226z

Sort:  

Hej @lighteye obavezno javljaj utiske, a svakako i kritike - pisano je to prilično davno, ima mnogo mesta koja sam često razmišljao da potpuno prekrojim (na primer prolog me žulja)...videćeš već. A za horor iz života ne znam šta bih rekao...jezivo je. Daleko jezivije nego što se čini pri prvom čitanju. Sećam se da mi je Kudžo svojevremeno bio iznenađenje upravo zbog okruženja i okolnosti u kojima se radnja odvija. Naravno, ovo nije roman i užasno je...

Пролог сам прочитао @hidden84, и разумем зашто те жуља, а добро је да то и сам видиш :)

Имаш примедбу у коментару на прво поглавље која се тиче повезивања поглавља у целину.

Само настави, човече, ти оправдаваш разлог постојања овакве платформе, а и врло би ме занимало колико ће ти се исплатити објављивање романа на овај начин у односу на објављивање у папиру. Можеш на крају да направиш и текст о поређењу та два начина :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69624.90
ETH 3615.21
USDT 1.00
SBD 3.73