Nyanyian Duet DwiBahasa Bersama @tvb & @davidke20 "Hatiku kekal padamu" [cn/bm]

in #teammalaysia6 years ago (edited)

Ceritanya, lagu asal ini dari Cina. Tetapi telah ditangkap oleh Mus(May). Akhirnya, lagu ini terjadi duet dengan Victor Lee. Nama lagu telah ditukar dari 《你到底爱谁》kepada Hatiku Kekal Padamu. Sementara #teammalaysia tengah menagadakan kumpulan pemblog Bahasa Cina, kita mulalah aktiviti tulisan post blog, nyanyi Karaoke. Terfikir pula kita membuatkan nyanyian dua bahasa, dari 2 orang individu seorang dari Cina iaitu @tvb dan saya @davidke20 dari Malaysia.

http://node.kg.qq.com/play?s=SdERyESEVCsnDSCn

Lirik asal seperti di bawah

一个人喝醉
好想找个人来陪
我们之间有太多的误会
爱不能再沉睡
是可悲是摧毁
我不要再为谁
掉眼泪
maafkan aku
untuk sekali ini
aku janjikan kau bahagia
seluruh jiwaku
merayu padamu
beriku peluang kembali
katakanlah kepadaku
不要再对爱说无所谓
如果相爱是完美
就让我们用真心去面对
katakanlah kepadaku
不要再对爱说无所谓
留下了太多伤悲
hatiku akan kekal selamanya
爱过才后悔
想要用酒来麻醉
namun masih kosong dan sepi
aku tetap menanti
是可悲是摧毁
我不要再为谁
而心碎
katakanlah kepadaku
不要再对爱说无所谓
aku tak ingin lagi
就让我们用真心去面对
katakanlah kepadaku
不要再对爱说无所谓
biarku telan pahitnya
hatiku akan kekal selamanya
katakanlah kepadaku
不要再对爱说无所谓
aku tak ingin lagi
就让我们用真心去面对
katakanlah kepadaku
不要再对爱说无所谓
biarku telan pahitnya
hatiku akan kekal selamanya

Ini adalah post blog asal dari @tvb . Berterima kasih kepada dia, kerana sudi mencuba cabaran nyanyian duet dengan bahasa yang tidak dikenali. Dan juga gambar stok yang disediakan.
https://steemit.com/cn-voice/@tvb/davidke20-tvb-or

Sort:  

hi friends do you can i really need your help please me

Continuously beg for help does not work in Steemit. It annoys people. Get back to Aceh and use your preferred language to do proper blogging before you start getting flagged. Don't say I didn't warn you.

forgive me if i am wrong can i ask your suggestion in this matter

Lagu Yang unik. Davidke20 kalau masuk dtube boleh dapat upvote .

Terima kasih abang. Kecualikan gambar bergerak, saya cuba mengalakkan kegunaan dtube kerana ia mencagar komisen setinggi 15%.

Ter-best sekali!

Abang pun boleh karok dgn saya nanti

唱的很好听诶,你们俩,崇拜

喜欢就好。过去给鼓励 @tvb

You’ve been upvoted by TeamMalaysia Community :-

To support the growth of TeamMalaysia Follow our upvotes by using steemauto.com and follow trail of @myach

Vote TeamMalaysia witness bitrocker2020 using this link vote for witness

Siok nie lagu. Saya suka.

Ehehehehe... Siok kan.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64513.75
ETH 3146.11
USDT 1.00
SBD 3.95