You are viewing a single comment's thread from:
RE: Zamcaffe (Den Haag, Netherlands): A Tasteem Review
Het café ziet er erg gezellig uit.
Een goede maaltijd wordt aangeboden.
In het café u een leuke tijd doorbrengen.
Dank u voor uw mooie artikel.
Het café ziet er erg gezellig uit.
Een goede maaltijd wordt aangeboden.
In het café u een leuke tijd doorbrengen.
Dank u voor uw mooie artikel.
Ja, het coffee was heel fijn... het is moelijk om goede coffee te vinden! Dit plek is prima voor mij, ik ben in de buurt elke week!