You are viewing a single comment's thread from:RE: [돌핀이] 광주 매월동에 위치한 '김강심 칼국수'를 다녀왔습니다View the full contextView the direct parentasd5710 (70)in #tasteem • 7 years ago 넵 너무 기대했나봐요