Zaman esan nion egun hartan, ezkondu eta ezkondu. Zaman begiak harrigarri begiratu zidan, eta esan zion: -Seme, ezkonduko naiz orain?

in #suddenly6 years ago

Ezkonduta nago gizon bat naiz oraindik ere. Gaztea naiz oraindik. Gazte bat naiz. Nire haurraren aldean nire buruari buruzko galdera bat besterik ez nuen galdetu, berriro esan nahi nuke, nola amak bost urte maite zuen? Haurrak maitasuna ahalbidetzen dute oraintxe bertan, baina ezkonduta daudenean, depresio bihurtzen dira. Nahasmena eta gatazkaren ondorioz, nire galdera egun hartan Itxita egon zen. Galdera ez zen egin eta erantzuna ez zen ezagutzen.

Jaman taldeko bat besterik ez da. Maitasunaren urte batzuk igaro ondoren, Bat-batean, esan zuen: Mafi, confusions naiz nirekin edo ez. Nire maitasuna izan daiteke baina Ez niri, denbora edo denbora asko ematen dut. Garai hartan jendeak denbora gehiago ematen zuen lagunik onena. Zergatik ez duzu esaten, maitasuna ez da horrelakoa. Zerua nire buruan piztu zenean, Zamani buruz entzun nuenean, lurrean oinak urruntzen ari zela zirudien. Eta hutsean flotatzen ari naiz. Hodeien ahots ozenak nire belarrietan erortzen hasiko dira eta nire aurrean, Jaman izeneko gizon batek hortz handiak xurgatzen ditu eta irribarre zikoila irribarretsu. Gau batean, oihukatu nuen.

qq.png

Zergatik esaten duzu maitea zarela? Ez duzu ematen dit denbora edo lau edo bost lagun maitalea ematen dit. Zenbat denbora eman duzu, zuk emandako maitasuna, nire maitasuna. Ez dut neskatxa bezalako erakusketa asko. Ba al dakit? Zaman isil-isilik esan zuen, burua behera, hmm. Zaman momentu zoriontsu bat baino gehiago izan zen niretzat. Egun askotan gauza asko oihukatzen nituen. Zamanek negar egin ninduen. Oihukatu eta beste aldera barre egin zuen, barre egin zuen. Orduan, nire hitzak ahaztu eta nire malkoak gelditu nituen. Jigge egiten banu. Zer egunetan negar egiten didate? Erantzun nion, zalantzarik gabe, negar egin nahi nuke.

Arratsalde batean, Zamanek deitu zidan, barka iezadazu, barka iezadazu. Ezin izango dut harremana egon. Ez zait maiteminduta maitasunarekin. Bihotzez hiltzen zara. Ondoren, nola lagunak dira? Nirekin arazoak badituzu, ez duzu maitasuna eta adiskidetasuna behar. Zure bidean geratzen zara eta nire bidean nago. Ez nuen egunera joaten utzi. Nahiago baduzu Joan ez bazara, ez joan, joaten bazara, inoiz ez dut ulertzen.

Maitasuna ez da elkarrekin egoteko gauza nagusia. Beti izango naiz zurekin, hitz egingo dut baina ez dut maite. Ondoren, Zamanekin hasi nintzen nire harremana harremanekin. Lagunik edo maitalerik, ezer ez.

qq2.png

Pertsona orok, senideek eta lagunek esan zuten, hain zuzen ere, mutila nahasmendua dela. Eta Confusion-eko jendea ez da joan behar. Olerki batean zerbait egin nahi baduzu, utzi mutiko hau. Baina orduan erantzun nion, ez dut axola, maitasuna maitasunez irabazi egingo dut. Egun batean bere nahasmena moztu egingo da. Nik uste dut hori oker zegoela. Nirekin harreman zuzena duen une batez ulertzen dut eta beste neska bat maite dut. Zaman benetan maite ez dudala konturatu nintzen, baina hori besterik ez da nigan. Zaldiaren hilabete batean, Zamanek ezkondu zen neska. Hitz egiten dudanean, ulertzen dut Zaman dela benetan haur bat zela, ez zen ezkontzeko adina bakarrik, nire kasuan bakarrik.

Sort:  

You got a 10.46% upvote from @postpromoter courtesy of @sparl1!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64149.44
ETH 3145.56
USDT 1.00
SBD 2.53