FIlozof, futurysta, podróżnik, ekspert IT - cześć!

in #strimi7 years ago

Dzień dobry internecie.

Niestety jestem na skraju wyczerpania, w punkcie między pracą, a podróżą z samego rana. Tak już mam, że rzeczy robię teraz, albo nigdy - dlatego chciałbym się z Wami przywitać mimo słabej przytomności - TERAZ.

Zacznę od wykopu. Śmieszna historia. Byłem tam w zasadzie od momentu powstania, a nigdy nie miałem potrzeby założenia konta. Myślę, że na początku nie miałem nic ciekawego do powiedzenia, a z czasem role się odwróciły.

Moje życie to nieustająca podróż. Z mojego mieszkania robią użytek studenci. Byłem w +/- 40 krajach. Kiedy jadę do nowego miejsca staram się nie pracować i pomieszkać tam chwilę. Szukam ludzi i obserwuję rzeczywistość.

Tyle na dzień dobry.

Sort:  

@wrenchscrew Miło Cię poznać :). To gdzie obecnie mieszkasz?

W hostelu w Rzymie. Mam tu kontrakt, ale że weekend się zbliża, nie można siedzieć w miejscu. Witam kolegę z IT.

Witam nawet potrójnie!

zauważyłem :). Możesz zgłosić błąd, po prawej na dole strony znajduje przycisk z robakiem

W hostelu w Rzymie. Mam tu kontrakt. Ale weekend się zbliża, nie można siedzieć w miejscu. Witam kolegę z IT.

Pisząc „Filozof” ma Pan na myśli określenie potoczne czy akademickie? Jestem ciekawy i byłbym wdzięczny, gdyby rozwinął Pan myśl i pokrótce opisał swoje poglądy, ulubione tezy, nurty... Nie ukrywam, że liczę w przyszłości na interesujące dyskusję pod czy to moimi, czy Pańskimi tekstami, artykułami. Przy okazji zapraszam do współtworzenia tagu „filozofia”. Ach, oczywiście jest mi miło powitać Pana w sieci blockchain. Pozdrawiam.

Panie @twardowski, dziękuję za zainteresowanie. Jestem filozofem z praktyki, a nie z wykształcenia. Mówiąc filozof mam na myśli logik, myśliciel - a nie znawca filozofii. Jestem minimalistą w pewnym stopniu. Niech Pan będzie Arystotelesem, a ja Diogenesem w tagu #philosphy #polish - dobrze kombinuje?

Co do minimalizmu, różnimy się znacznie. Jednak róbmy to i zarazem bądźmy — szczególnie w tej przestrzeni — jak Twardowski i Wrenchcrew!

Czekamy na wpisy ;)

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68394.30
ETH 2644.71
USDT 1.00
SBD 2.69