You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hyip 100 GH/s Free

in #strimi6 years ago

Wchodzę w to. Padnie za 12 dni jak każde tego typu oszustwo. To dokładnie to samo czym był spacemining.io, na którym de facto trochę nawet zarobiłem :D

Sort:  

Ja już zarobiłem na 3 hyipach, hashflare, auroramine i jakiś tam jeszcze inny, ale jak na początku się wjedzie to duża szansa na zysk :D

Na razie wybornie. Prawie 100% zwrotu, a serwis nie wygląda jakby miał zdechnąć. Więc na zero wyjdę zdecydowanie, a z odrobiną szczęścia będzie na kilka/naście/dziesiąt piwek, przeliczając na piwo :D

Ja już na pierwsze 2 piwka dzisiaj zarobiłem xD

Na tym ich portfelu jest jeszcze masa kasy. Pewnie uciekną jak zostanie z 10 czy 5, ale kolorowo bardzo to wygląda na ten moment. https://blockchain.info/pl/address/33KCZmXqepZfsQ4wd67fPXojsEAZR48MDu

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63186.04
ETH 3392.68
USDT 1.00
SBD 2.50