Sort:  

Nie polecam, są inne możliwości zarobku.

Każdy preferuje swoje ;p

A napisz coś więcej o tym co to są hyipy ? Pierwszy raz spotykam się z tym terminem...

HYIP - high yield investment program, czyli programy o wysokim stopniu ryzyka. Często są to piramidy finansowe, ale Ci pierwsi, którzy wejdą w nie, wychodzą jeszcze z zyskiem. Kilka ostatnich programów, w których brałem udział pokazało, że dosyć sporym zyskiem :D

Teoretycznie to coś dla mnie :) Za co się nie wezmę z dziedziny finansów, to wtopa :)

Może tym razem będzie inaczej :D

Congratulations @kargul09! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Wchodzę w to. Padnie za 12 dni jak każde tego typu oszustwo. To dokładnie to samo czym był spacemining.io, na którym de facto trochę nawet zarobiłem :D

Ja już zarobiłem na 3 hyipach, hashflare, auroramine i jakiś tam jeszcze inny, ale jak na początku się wjedzie to duża szansa na zysk :D

Na razie wybornie. Prawie 100% zwrotu, a serwis nie wygląda jakby miał zdechnąć. Więc na zero wyjdę zdecydowanie, a z odrobiną szczęścia będzie na kilka/naście/dziesiąt piwek, przeliczając na piwo :D

Ja już na pierwsze 2 piwka dzisiaj zarobiłem xD

Na tym ich portfelu jest jeszcze masa kasy. Pewnie uciekną jak zostanie z 10 czy 5, ale kolorowo bardzo to wygląda na ten moment. https://blockchain.info/pl/address/33KCZmXqepZfsQ4wd67fPXojsEAZR48MDu

2 wypłaty instant już za mną, czyli połowa wkładu już odzyskana, jeszcze 4 dni i całość się zwróci, a później czysty zysk :D

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63186.04
ETH 3392.68
USDT 1.00
SBD 2.50