Hello world witaj Czesławie

in #strimi6 years ago

Fejm sam się nie nabije, więc witajcie w moim krótkim #introduceyourself

Kto?

Czesiek aka Czesław bo trzeba jakoś się podpisywać, po peselu za dużo stukania w klawisze dlatego postanowiłem zostać Cześkiem. Kroll czy Czas Honoru nie miały z tym oczywiście nic wspólnego. Jestem mało ciekawym, niezbyt normalnym, szemranym osobnikiem więc nie spodziewajcie się po mnie za wiele (ostrzegałem!) Gdyby życie było RPG miałbym klasę łotrzyk-awanturnik, jednak grą być nie chce, dlatego jestem tylko skromnym prezesem.
-tak tak Mietku, dorzucę Ci te 2 zł do wina

Dlaczego strimi?
Bo dlaczego nie? Każde miejsce do uprawiania swojego hobby jest dobre, moim jest grafomańsko-spamowa twórczość. Fora internetowe na których dotąd egzystowałem przymierają głodem, z panem wykopem nigdy się nie lubiłem (mam zdiagnozowana alergie na wszelkie mikowo-mirabelkowo-niebiesko/rozowo/szaro-paskowo-czanowe słownictwo oraz obrazki z małpa januszem z wiadomym nosem) FB przerasta moje zdolności, za dużo ludzi, za dużo wszystkiego, za mało mitycznej beki, za dużo cenzury która godzi w moje anarchistyczno antystemowe nastawienie do świata.

Po co?
Przybyłem mataczyć, kręcić, kombinować, manipulować, wywołać rewolucje, obalić rząd, zapewnić Skierniewicom dostęp do morza,a w wolnych chwilach głosić dobra linuxowa nowinę z domieszka ITsecurity, do tego jestem wybitnym ekspertem filmowym (obejrzałem S M O L E Ń S K, to coś znaczy) wiec jeśli znajdę okienko w natłoku zajęć postaram się wam polecać jakieś dobre filmidła!

Ty tak serio?
Oczywiście.

Czy jak każdy szanowny apostoł Linuxa będziesz go wciskał w co drugim poście każdemu nawet pod tagiem szydełkowanie?
Oczywiście, nawet mój kot chodzi na linuksie.

Sort:  

Czesławie, miło mi Cię powitać. Jak w RPGach zazwyczaj odgrywam trucicielkę i demonologa.
Coś czuję, że... z Tobą na Seemie będzie zabawniej :)

Propaganda, jestem bardzo smutnym człowiekiem.

Nawet ze smutnymi ludźmi może być zabawniej. Popatrz na Kłapouchego. Może i był osłem a nie człowiekiem, ale przyjaciele się dobrze z nim bawili.

Welcome to Steemit from Indonesia, this is an amazing platform for creativity and imagination. Share, comment and make friends

Cześć Czesiek.
spamuj linuxem będzie dobrze

A witojcie, juz mam pierwszy temat, toryfikowanie ruchu sieciowego ;)

A dałoby się jakoś załatwić dostęp do morza także w Tarnowie?

Wszystko można, pozostaje kwestia ceny..Jesteś gotowa przyłączyć się do mojej rewolucji? Wymagamy posiadania co najmniej jedno kota, słuchania street punka 24 na dobę oraz okazywania pogardy vegańskim pomiotom szatana.

Z przyłączeniem się do rewolucji to tak średnio. No chyba, że nie trzeba wychodzić z łóżka to jestem gotowa! Mam znajomych z kotami, więc to może przejdzie. Street punka 24 na dobę słuchać nie mogę, bo w łazience słaby zasięg słuchawek BT, ale za to mięsa zawsze dorzucę każdemu do talerza!

Spoko, możesz agitować za moja rewolucja prosto z łózka Nie grzesz więcej, punka nie słucha się na słuchawkach, punka słucha się tak żeby wszyscy sąsiedzi słyszeli, słuchawki odpadają. Lepiej vege świrów obrzucać mięsem, może się zapala od tego? .

Witaj!

Smoleńsk? Cały? Jejusiu...

Nie znasz się, nie dostrzegasz ukrytego przekazu Krauzego i jego artyzmu, kupiłbym to na BD ale przez medialną nagonkę i krytykę dystrybutor wycofał cała partie i zakopał na pustyni Błędowskiej.

No toteż ja w zachwycie, bo nie dane mi było tej legendarnej produkcji zobaczyć. Będziesz moim filmowym drogowskazem!
To pisałam ja - bowess, bo w zeszłym tygodniu nie pisałam. Mam zwolnienie. ;)

To nie jest takie złe, jeśli przymkniesz oko na propagandę, marny scenariusz, marną obsadę, marne dialogi, marny dźwięk polskiej szkoły filmowej, to że jest za długi o jakieś 70 minut (UWAGA SPOILER) tani wybuch bomby na końcu, to to jest solidny kawałek filmu. Wracaj pod szafę, zapomniałeś zaśpiewać.

Welcome!

I wish you all the best.

Feel free to check out my blog, this way we can support each other!

Cheers
MAXIDIGI

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Jak udało Ci się wrzucić tutaj zdjęcie? Mi się nie pokazuje żadne...

![]$() tylko usuń dolara, gify nie działają jakby co :)

@vitusc

Wybitny ekspercie filmowy @czesiek. Jakieś konkretnie tytuły, gatunki?

Congratulations @czesiek! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.05
ETH 3147.49
USDT 1.00
SBD 4.29