racji na 25SP + przed chwilą utworzyłem drugie konto) podratujcie upvotami ._. steemCreated with Sketch.

in #strimi-stream6 years ago

40.215 STEEM

(-40.013 STEEM)

chyba ciut przesadziłem xD (czekam na cofnięcie delegracji na 25SP + przed chwilą utworzyłem drugie konto)

podratujcie upvotami ._.

Sort:  

Czyli co? Masz ponad 40 SP a system obniża ci prawie do zera?

No na to wychodzi, po prostu @artur9010 ma 25 ze swoich SP oddelegowane - czyli jego głosem zarządza ktoś inny. Reszta pewnie poszła na utworzenie nowego konta, bo jak nie zakładasz przez steemit.com to nie jest to darmowe.

Dokładnie, za jakieś 2 dni powinienem dostać spowrotem swoje 25SP :/
(nawet nie mogę odpisać z głównego konta, ale mam nadzieje że projekt jest tego wart)

@steemcraft.com: Widzę strona http://steemcraft.com już śmiga, ale /usr/home/artur9010/domains/steemcraft.com/public_html puste... A co dokładnie zamierzasz robić pod takim ładnym adresem?

Serwer Minecraft (Survival z różnymi dodatkami) gdzie główną walutą byłby Steem Dollar.

Coś na wzór istniejącego już bitquest.co :)

Opisałem to mniej więcej tutaj: https://steemit.com/introduceyourself/@steemcraft.com/steemcraft-com-minecraft-server-with-steem-based-economy

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67651.30
ETH 3269.44
USDT 1.00
SBD 2.64