Bohyně

in #storyteller5 years ago (edited)

Bylo tři čtvrtě na devět. Déšť před chvilkou ustal. Holub se uvelebil přímo na hodinové ručce hodin na věži katedrály. Sledoval jsem ho dalekohledem. Úplně jsem ho slyšel. Nafoukl se a zabublal. Uplynulo patnáct vteřin. Ručka se pohnula. Vylekaný holub odlétl.
Čas nastal.
Zaměřil jsem dalekohled na cukrárnu na protější straně náměstí. Můj půdní byt s okénkem ve vikýři byl na takové sledování ideální.
Kde by také takový - pětkrát trestaný úchyl - recidivista mohl bydlet, že? Chlípně jsem se pousmál.
Lebedil jsem si ve svém doupěti a vdechoval dychtivě roztaženým chřípím opojnou vůni marihuany, oko přilepené na okuláru.
Před cukrárnou zastavilo auto. Z oprýskané škodovky na dlažbu ladně vyklouzly dívčí nohy.
A pak vlasy. Dlouhé, černé havraní vlasy. Zase to byla ona. Bohyně.
Slina skanula z mých úst na špinavé parkety.
Ta ňadra! Dalekohled zkoumal každičkou pihu jejího výstřihu a parkety pode mnou se začínaly kroutit letitou vlhkostí. Svíral jsem okulár chvějícími se prsty tak, jako bych svíral ta dvě pohoří přede mnou.
Ohlédla se. Její oči byly jako temná noc. Ta jiskra! Pootevřela ústa. Šlehačka, káva, zmrzlina.
Áááácch! To byl pohled! Jak se ta šlehačka dotkla jejích rtů!
Obraz se začal třást…
A potom! Prásk! Dveře bytu se rozlétly. Dalekohled mi vypadl z ruky.
Policie!
Stůjte!
Tušil jsem to. Dělala to pro ně.
Sledoval jsem ji a ona mě...

monument-3388941__480.jpg

Obr. Pixabay

Steemit logo JJ jednoduché.jpg

Sort:  

Congratulations @krakonos, you are successfuly trended the post that shared by @jjprac!
@jjprac will receive 0.30365888 TRDO & @krakonos will get 0.20243925 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Závidím Ti Tvou fantazii.

:-)
!BEER



Hey @hairyfairy, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!



Hey @jjprac, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

Mám se začít bát mužíčku?? :D
!BEER

Nikoliv, má bohyně :)
!BEER



Hey @zenuska, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

Fantazii nabírající článek. :-))

Díky ;-)
!BEER



Hey @garygeo1, here is a little bit of BEER for you. Enjoy it!

Congratulations @jjprac, your post successfully recieved 0.30365888 TRDO from below listed TRENDO callers:

@krakonos earned : 0.20243925 TRDO curation


To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Jako kdybych se díval na kriminálku... :-)

Jsem rád, že tě zaujala ;-)

!BEER
!COFFEEA



Hey @mcmira1, here is a little bit of BEER from @jjprac for you. Enjoy it!

Join Steem Power Up Day at the 1. of December and power up BEER

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63240.82
ETH 3048.64
USDT 1.00
SBD 3.80