Erromero (Part - 4)

in #story6 years ago



Image Source

Hamabost minutu igaro ondoren shift manager itzuli zen. Said, - Ilynren lana bi ordu geroago zen. Duela ordubete deitu nion. Eta urrundu dezakezu. - Eskerrik asko ... Hamar minutuko atsedenaldia hartuko duzu. Orduan ikusi nuen. - Handia.

Rosemary zuzenean Arnab-en mahaira joan zen. Arnab oraindik eserita dago. Kanpora begira, falta egotea Rosemary bere aurrean joan zen eta mahaira jo zuen. Ondoren, Arnab begiratu eta begiratu zion. Bere begirada ikustean, Rosemaryk pentsatu zuen gorputz guztia lotan zegoela. Bere gorputza apurtu zuen une batez, baina berehala berreskuratu zuen. Aurpegian irribarre egin zuen,
Zer gertatzen da?
Nola dakizu?
Nelsonengandik entzun dut ...
Nelson? Non lortu zenuen? Eta zu hemen ...
Esango dizut banan-banan. Zergatik zaude hain lanpetuta? Soinekoa aldatu aurretik.
Nire lana oraindik ez da amaitu.
Zenbat denbora izango du lan?
Ordutegia ...

Arzab pentsatu zuen Rosemary ikustera zetorren. Arnabek ez daki hemen funtzionatzen du. Beharbada ez zen beharra edo harritu. Edo norbait McDonald-en eserita zain. Baina Arnab ez zen harritu. Irribarre irribarrez esan zuen,
Zure lana amaitu da?
Hau erromeroa da. Galdetu zuen bere begietan,

Zure lana amaitu da?
Hau erromeroa da. Galdetu zuen bere begietan,
Ez al zinateke harritu ikusten?
Ez ... jakingo dut hemen.
Ba al zenekien?
Bai ...
Horrek esan nahi du hemen lan egiten dudala?
Bai, badakizu.

Beno ... ez dut jazarpenik. Lanak amaituko dituzu. Gero elkarrekin irtengo gara.
Baina hemen zaude ...
Zurekin etorri zait.
Nirekin?
Hmmm ...
Ez dago luzaroan hitz egiteko aukera. Rosemaryk esan zion Arnabi:
Zuk ... Amaitu dut lana ordubete igaro ondoren.
Beno ...

jarraitu behar da...


Aurreko_atala
Erromero (Part - 3)
Erromero (Part - 2)
Erromero (Part - 1)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66931.79
ETH 3249.50
USDT 1.00
SBD 4.10