Erromero (Part - 3)

in #story6 years ago


asian-woman.jpg
Image Source

Begiak eta begiak Arnab-era itsu dira. Indarrak ezin du gogoa lanean jarri. Zenbat urte geroago ikusi zuen? Rosemaryk pentsatzen du. Zortzi urte ... zortzi urte igaro dira !!! Baina urte askoren ostean, zergatik da Arnab hemen? Ba al zuen itzuli herrialde honetan? Bisitatu al duzu?

Une honetan bisitatzen ez den arren. Noiz Arnab da? Non izan zara? Zatoz bakarrik? Edo emazteak haurra ekarri zuen?
Rosemaryek etenaldiak puskatu zituen. Arnab ikusi ondoren, galdera-pilak buruan zirkulatzen ari zen.

Ezin dut nire bihotzarekin lan egin. Bi aldiz lana oker dago. Arnab apur bat gehiago bezero batekin ikustean, arazoari aurre egin behar izan zion. Aldaketa kudeatzailea nire ondoan zegoen. Egoera okerragoa izan da. Bezeroa utzi zuenean, ahoa zabaldu zuen.

Rosemaryk esan zion: - Rose ... Nekatuta nagoela dirudi. Hartu atsedena Aldaketa kudeatzaileak arnasa entzun zuenean, Rosemary arnasa utzi zuen. Alboan esan zuen, - Eskerrik asko baina ez break.

Gaur egun lana amaitu nahi dut. Nolabait alda dezakezu? - Orain? - Mesedez ... eta ezin dut. - Ummam ... Itxaron eta egiaztatu scazulata eta ikusi. Alternatiba bat baduzu, kontatu ahal izango duzu.

Mesedez, mesedez ...
Baina zer esan duzu ... Nire bihotzean lanean ari nintzen. Zergatik zaude gaizki? Arazoak
Ez dago arazorik ... benetan nekatuta dago. Mina hanketan hasi zen. Ezin dut zutik egon

Sukaldean sartuko al zara? Nikolake teila ekarri? 30 minutuko atsedenaldia hartu behar duzu. Ondoren, sukaldean lan egiten hasi. -Nah ... ezin duzu. Egiaztatu eskaneatzea mesedez.

Hurrengo gauza badago, presaka joaten bazaio, hamar minutuko atsedenaldia egingo dut ordu gehiagoz. Greatsak. Orain ikusten dut. Lan egin pixka bat gehiago.

jarraitu behar da...


Aurreko_atala
Erromero (Part - 2)
Erromero (Part - 1)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66772.03
ETH 3237.54
USDT 1.00
SBD 4.25