Sekriphaija (Part 20)

in #story6 years ago (edited)


Image Source

Nila haserretu egin zen eta gelatik irten zen. Egia da haserrea normala da. Berarekin arazoak izaten ditut. Ezin dut joan nonbait ni izan ezik. Beti kezkatuta daude eta ez dut hitzik entzuten. Ez dut kontuz ibili zenbat aldiz esan behar dudan. Zafiroak haserretu egin nau nirekin baina badakit ez dudala haserretuko nirekin denbora luzez. Apur bat geroago berriro itzuliko da.

Nila amorruz pentsatzen ari naiz Nila izan ezik nire maitasuna Julie da. Beno zer da sukarra? Zatoz gero nola gertatzen da? Ez dut gehiegi jakin nahi edo ez dut pixka bat sentitzen. Zer egin daiteke zer egin daiteke? Ezin dut Julie-ren albisteak nola jakin. Baina oso garrantzitsua da albisteak ezagutzea.

Ezin dut imajinatu Julie-ren albisteak nola jakin daitekeen. Baina garrantzitsua da albisteak ezagutzea. Gero Nilararen hitzak gogoratu zituen. Julie by Nila-ren albisteak ezagutu behar dituzu. Esaten badiozu ez bekatu. Ordu erdi inguru geroago Sapphire nire gelara joan zen. Nila esan nion nire lagun bila zabiltzala. Nila aitaren latak aurkitzen al dituzu? Lagundu al duzu? Zer laguntza?

Munna etxearen apur bat bilatzen ari zara eta Julie sukarra errentan ikusten duzu ezta? Ezin dut partekatzeko debekatuta. Zein zara Nila gertatzen bazaio orduan utala hos eta phinini. Ez al duzu lagunik? Ez baduzu ezer egin orduan bilatu beharko nuke. Zenbat khojata Nila ezagutzen dut ezin dut Julie phuli aurkitu. Nila lana joan nintzen.

Sort:  

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94