Sekriphaija (Part 19)

in #story6 years ago

Janu.jpg

Ez dut inola ere ez. Indu eskuinera botatzen duzu. Ez zaitut gustatzen zurekin argudiatzeko. Orain esadazu hala nola sukar bat duzu bat-batean? Mutil erromantikoa da lagun bat da. Romance nahi dut hau da nire egoera gaur egun. Zer esan nahi du horrek? Norenarekin amodioarekin? Hitz egin. Ezin dut zakurrik egon. Esadazu non zaude? Ez nuen uste zure burua hezurra zela. Hey hatemam ez du esan nahi zutik. Isilik eserita konturatu nintzen ez nekien zer esan.

Nilake esan hasi nintzen sukarra izan dudalako. Ez nuen trenez etorri egun hartan? Euria goizean da ilundu inguruan urruntzeko. Zer egiten aterkia batera teilatuan joan nintzen pentsatzen duzun. Noiz teilatuan euri Julie eta Munna bhijateche on hasi nintzen eta matxinsaltoak bezala nacateche. Nila buruan amodioa apur bat esnatu zen. Nila bhijateche euria izorratu nuen. Baina ezin dut busti eta berarekin teilatuaren joan zen. Zer hura ikusten dugu euripean bisitariak teilatuan.

Euria zerutik erortzen da. Orduan aterkiaren heda hasi eta albo batean jarri nintzen. Hamar minutu igaro ondoren ilea astinduz hasi zen. Baina neguak ezin du oztopatu gure amodioan. Beraz negu hotza ezeztatzen hasi zen hezea. Jakina beldurra izan zen beldurgarria zela. Burua lurrera erori balitz gotorlekuan egongo zen. Oraindik ere egunsentia igaro ondoren euripean. Orduan euria gelditu ondoren atera nintzen. Orduan Julie sukarraren aita etorri beharrean etorri zitzaidan.

Nala izan dira Lehenago banekien gero ez nuke oso ondo zainduko ezin dut esan ezin dudala egin. Kutta bandar satan patata potal pata kalabaza ezin duzu beratzen euripean. Uste duzu bustita zaudela ahaztu behar duzula? Nila adiskidea zen Mantendu zure amodioa Julie ez zela erromantizismoa edo aterki bat pentsatu duzu. Dibby itxura ona da. Bere sukarra ez zen etorri. Eta sukarra baduzue zure bizitzako zailtasun guztiak higuingarriak dira. Ez dut uste Juliek sukarra duela. Hurtam khukar moztu da Hanuman.

Sort:  

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Congratulations @atiqadnan! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published 4 posts in one day

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95