Sekriphaija (Part 18)

in #story6 years ago

Me.jpg

Gaur egun lau egunetan sute handi batean ohean etzan naiz. Beraz sukarra da komandoa izango dudala. Baina lau eguneko egunak esan nahi du gaur egun sukarra askoz gutxiago dagoela. Bat-batean nor zen etzanda eta etzanda pentsatu nuen. Begiratu eta ikusi dut bisagrak Nila besoetan etzanda zeuden. Gela batetik gelatik ihes egin nuen eta ihes egin zuen. Ez nion ulertzen zergatik utzi zuen? Zafiroa bere osabaren etxea zen. Noiz etorri zen etxera?

Zazpi oinak lo egiten ari nintzen pentsatzen. Orduan amak gelatik irten zen. Ama iritsi zen eta Nila ondoan eseri zen. Amari esan nion ama Nila Mama etxetik datorren hurrengo egunean. Zure eguna sukarra da. Garai hartan deitu ninduten telefono dei urdin batekin. Baina sukarra ez zenekien beraz telefonoa jaso nuen. Zure hitzak galdetu zuenean orduan esango dut sukarra asko duzula. Entzun zuen bere osaba etxetik atera zela arratsalde polita.

Neska etorri zinen eta zaintzen. Oraindik ez dago etxean. Ezin duzu berehala sendatu bere zerbitzuarengatik. Beno joan ama joan zen. Nila buruz galdetzen nion. Izan ere sapphire benetan maite nau hainbeste. Lagunik onena benetan horrelakoa da. Gauza hauek pentsatzen ari nintzenean sapphire nire gelara joan zen. Bera etorri eta nire aurrean eseri zen. Ikusi sukarra nola gertatzen den.

Nila esan nion nola aldendu al zenidan niregandik? Izan dut nahi Nila zaude Hanuman? Ab bay shali ez da esan nahi hanuman me. Esango dizut ehun aldiz zer da zurea? Eta ahizpa baten ahizpa zara lapurra da? Zein da nire musua? Gizon txiki bat eta emakume bat da soineko urdinean. Norbaitek gaixoa borrokatzen duenean?

Sort:  

You got a 8.43% upvote from @joeparys! Thank you for your support of our services. To continue your support, please follow and delegate Steem power to @joeparys for daily steem and steem dollar payouts!

Loading...

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64136.70
ETH 3128.20
USDT 1.00
SBD 3.94