Sekriphaija (Part 13)

in #story6 years ago

Meee_Park.jpg

Munna ez da deabruaren deabrua entzun eta pappi entzun gabe entzuten. Ez dakit zer egin nire Juliekin. Ezin dut jasan Munnak berriro begiratu eta begiratu ninduen. Harritu nintzen nire begiak ikusi nituenean. Ez nuen han gelditu eta oinez hasi nintzen. Zutik egongo banaiz neure burua trabatuko dut. Oso azkar ibili nintzen. Pixka bat igaro ondoren, Munakek dei egin zidan deitu. Munna ikustean azkarrago joaten hasi nintzen.

Baina apaindegia harrapatu ninduen. Jarri naiz. Munna-k xuxurlatu ninduen eta galdetu nion anaia ikertu balitz? Gure maitasunari begiratuta oso berandu da. Munnak beranduegi esan zidan lepokoa Munnanera eramateko eta berandu eraman dezadan. Baina Munnanek ezin zuen ezer esan haurrari Julie delako bakarrik. Munnaek buruan pentsamenduak konturatu eta esan zuen- Anaia ez du lanik egingo haserrea anaia erakutsiz. Ikusi besterik ez duzu ezin duzu ezer ikusi beharrik gabe.

Musu txiki bat ikusi nuen orain. Eta zer esan duzu anaia? Eta bai etxean aata musu eskatuz gogoratzen dut. Ah nire ustez eskailera hori irakiten ari zen. Gaur egun Julie-rekin musu egingo dut. Julie konturatzen naiz BF(Boy Friend) bat bezala moldatzen dela. Gogoan duten pertsonak zein anaia? Zergatik ikusten duzu hori? Munni gomazko zulotik atera nahi dut eta ahoa betirako itxita. Entzuten ez badu ez du entzungo.

Eta ezin dut nire Julie musu eman. Hori izan da polita. Munna hitz egiten hasi zitzaidan hitz egin gabe ez al dakizu Julie-k musu eman zidan hori? Horrek esan nahi du jan aurretik? Munduak aurpegi lotsatu esan zuen zer esan nahi al zaharrago anaiari?

Sort:  

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64359.90
ETH 3105.50
USDT 1.00
SBD 3.87