Sekriphaija (Part 12)

in #story6 years ago
Image Source

Munduak zerutik erortzen zitzaidan zerua entzuten entzun zidan. Pentsamendu hori esaten zer diozu anaia? Ez al zinen egun hartan aurkeztu? Zer gertatu zen hori esaten ari al zara? Esan nion nire buruan ore Munna aita zutabea. Hartu Allah-ren mesedetan eske. Nire pribilegiozko tabernak eta bajak ez dira. Julie pixka bat begiratu nuen eta irribarre barre bat ikusi nuen. It hildakoen hiltzen ari nintzen ikustean. Ez dakit zer pentsatzen duen. Oraingoan Munnanek esan zidan,

Hala eta guztiz ere Julie apu nire anaia zaharrena Ifty da nire ondoan dagoen etxea da. Julie niri begiratu eta esan zuen Julie naiz. Munna etxean egonaldia. Duela urte bat izan da. I Ifty Oh. Munna Juliek esan zuen burua jaistea. Julie burua Jaistean Munnak belarrira xuxurlatu eta esan zuen - Ifty anaia baina zezen osoa. Munna-ren haserrea handia zen. Baina rugata ezin da argitaratu Nire burua beroa eta haserre dago. Julie irribarre txiki bat barre egin eta Munaaneri esan zion,

Munna anaia zaharrak ez daki zer esaten duten babu? Munna haserretzen hasi zen Julie-ri buruz ikasten hasi zenean. Niri esan nion hau da,legez kontrakoa. Julie back Munna nora noa irteten denari buruz? Stand hau esaten ari naiz. Munna berriro etorri zen Julie-ra eta ondoren esan zuen zurtoin pixka bat ez zidan hitz egin. Niri errebindikatzen zaizu Julie Munnako musu lepoan esan zuen eta esan zuen babu haserretu egin zela? Ez zaitez haserre eztia? Ez zaitez haserre egon. Beraz zure masailetako bat pappi doi?

Beno eman papi bat ere bai ez dago hemen lortu etxera? Munna besarkatu zuen Julor zoriontasuna. Julie-ren hitzak entzutean zerua nire buruan erori zen. Julie irakurtzean zerua nire buruan erori zen. Zein da neska? Joan etxera eta eman Munna papi? Zergatik ez duzu altxatzen nauzu gauza hau entzuten aurretik? Entzun dut hori?

Sort:  

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63960.62
ETH 3142.95
USDT 1.00
SBD 3.95