Sekriphaija (Part 11)

in #story6 years ago (edited)

Janu.jpg

Oraindik ere kezkatuta nago ezin da distantzia bati buruzko apur bat esan. Eta zenbat eseri ziren. Irainaren kontra nago. Hanka azkar exekutatzen hasi nintzen. Ezin dut eszena gehiago ikusi. Bularrak hausten ari dira. Ezin dut jasan hau da azkar ibili behar nuen ez nuen eszena berriro ikusi. Aurrera oinez alde egin zuten atzean aurrean utziz baztertu egin da atzera egoteko gai izan dira erliebea lortu nuen. Baina bakea ez da gehiago ez da iraunkorra.

Atzera Shala Munna-k anaia izateari uko egin nion. Ez nuen Munna deia entzun eta oraindik gelditu. Munna-rekin egon behar dut kraskadura bat dela esateko. Julie zerbait pentsatzen badu berriro? Orduan ez zait iruditzen. Horregatik zutik egon behar dut. Zutik nago gogoan oihukatzen hasi nintzen. Arropak galdetu zidan erretzeko. Munna eta Julie nirekin datoz. Beraz nire ondoeza handitzen ari da. Munna kontrako haserrea gero eta gehiago da.

Munna eta Julie etorri zitzaizkidan. Julie jarraitzailea naiz begiratu nuen gaur egun nola ederra ikusi dut. Nahi apur bat besarkada eta jan apur bat. Baina hori ez da posible orain. Munna berriro esan zuen anaia bada? Nora zoaz hain azkar? Ez al dakizu neska-laguna ezagutu? Hori esan zuen bezain laster Munnaren aurpegian irribarre satanikoa altxatu zen Shala Munna haurtxoa Munnaa. Txapela jarri nahi dut masailan baina ezin dut nire kraskadura ordaindu.

Nire amorrua azaltzeko. Nire gf izan nahi dut. Eta ez niri arreta gehiago eman. Sabel sataniko guztiak sabeleko sabelean Nire hortzetan sakatu nituen irribarrez eta irribarre txiki bat esan nuen Munna anaia, zer esaten ari zaren? Ez al dakizu nire neska lagun? Bat izan nahi dut lan egin ezazu.

Sort:  

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 68237.15
ETH 3499.75
USDT 1.00
SBD 2.72