You are viewing a single comment's thread from:

RE: Het keerpunt van de puber

in #stoom-afblazen7 years ago (edited)

Wat heb jij hard gewerkt aan jezelf om dit op deze wijze te kunnen schrijven.
Ik lees veel 'moeten' en ' verlangen naar anders' in je verhaal.
Het 'moeten' zet je te veel op spanning.
Geeft teveel stess en voelt in the end uitputtend. Zoals ook al anderen schreven "neem de tijd".
Succes @ryannevanos

Sort:  

Ik ben van nature uit inderdaad erg streng en veeleisend voor mezelf, maar heb die eigenschap met de jaren een plaats kunnen geven en leren relativeren. Ik blijf nog steeds even gemotiveerd zoeken en werken aan nieuwe projecten, maar ben me er van bewust dat ik ook soms een rustpauze mag inlassen en mag stilstaan met hoe m'n leven er nu uitziet. En ik kan zeggen dat ik best gelukkig ben met hoe het momenteel allemaal loopt. Bedankt voor het lezen en reageren! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53948.70
ETH 2245.46
USDT 1.00
SBD 2.29