Sort:  

'tuurlijk :). Het is inmiddels wel een stuk makkelijker geworden met die al ingevulde gegevens. Je hoeft minder te bladeren in mappen op zoek naar bedragen.

Wat hier een beetje jammer was, is dat ze vorig jaar al hadden berekend dat ik x bedrag zou terugkrijgen en dat via een voorlopige aanslag ook op mijn rekening hebben gestort. Uiteindelijk blijkt dat ik een ongeveer gelijk bedrag niet terugkrijg maar moet betalen. Nu moet ik dus het dubbele terugstorten.

Voor mij geen punt, ik had er al rekening mee gehouden, maar ik kan mij voorstellen dat dit in andere huishoudens tot problemen leidt.

Voor mij zal alles supermakkelijk worden. Ik zit al een jaar of 3 in dezelfde situatie en de vorige jaren was alles perfect voor-ingevuld, en was de eindsom enkele euros...
Ben best tevreden zo.
Goei weekend

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60994.68
ETH 2938.03
USDT 1.00
SBD 2.46