Baaldag.

in #stoom-afblazen6 years ago (edited)

Je hebt zo van die dagen waarin niets meezit en je geen zin hebt om iets nuttig te doen.
Wel vandaag heb ik zo’n baaldag.

verveling1.jpg
Bron foto

De wereld van de crypto’s ligt zo goed als stil, het gaat een beetje omhoog, dan weer wat omlaag, het beweegt alleen zijwaarts. Aangezien ik geen trader ben zijn deze dagen “boring”.
Alles in huis is al opgeruimd en gepoetst, op TV is er geen bal en op de radio al evenmin.
Daarstraks stond ik op punt een wandeling te maken, maar een hevige stortbui en bijhorende felle wind deed me al vlug van gedacht veranderen, en al even snel hing mijn jas al terug op z’n plaats.

verveling2.jpg
Bron foto

Dan maar naar mijn favoriete discord kanaal...daar blijkt niemand present en ook de muziekbot laat het afweten, dan maar uitloggen en iets anders zoeken om de tijd door te komen.
Een video (?)… bwa, heb ik al 3X gezien, die andere is dan weer een romantische film, daar heb ik nu geen zin in...
Na lang zoeken zet ik dan maar, voor de zoveelste keer, “The Bourne Identity” op...die ik na 20 minuten weer afzet… Zeg nu zelf, wat kan er nu nog “spannend” zijn als je alle antwoorden al hebt, als je alle acties al eens gezien hebt en je jezelf alleen maar ergert aan de onsterfelijkheid van de figuur die Matt Damon daar moet neerzetten…
Dan maar een streepje muziek uit eigen collectie, maar ook hier vind ik niet mijn ding...te melig...te hard...slechte tekst...blijft hangen...te experimenteel...te veel BPM… kortom ik vind bij elke CD wel een reden om ‘m niet op te zetten.

cd.JPG
Bron foto

Weet je wat, ik schrijf gewoon een blog, zo kan ik anderen lastig vallen met mijn verveling.
Het feit dat je nu deze tekst leest kan twee dingen betekenen... Ofwel verveel jij je ook, ofwel is deze blog zo herkenbaar dat je het niet kon laten om alles te lezen…

Aangezien het niet slechter kan, zal het morgen ongetwijfeld beter gaan.
Sorry voor het storen, maar dit moest ik effe kwijt, en het zou me verwonderen dat hier iemand een upvote voor zal geven.
Nog een fijne dag gewenst.


Vergeet niet om eens een praatje te komen maken op ons discord kanaal, van harte welkom.



alldutchgroot.gif

Sort:  

Maar das het mooie hier eigenlijk ook aan. Je kan idd dus je tijd actief vullen met een goeie post te maken.

Echt kak zulke dagen, je hebt ze erbij zitten

Aan elk negatief punt, zit ook wel iets positiefs... Bovendien is er een groot verschil tussen een mindere dag en een slechte dag.

This blog was mentioned in the all dutch weekly report. Thanks to the sponcoring of whaleshares all dutch could deliver an extra upvote for this post

@feelx schreef er ooit eens een tekstje over..hopelijk heb je er wat aan, morgen is terug zon, ik heb reggae opgelegd om de regen wat te verdrijven, groeten

Sombere dagen

En zijn soms van die dagen, dat je enkel kan balen, niets kan verdragen.
De zon niet komt opdagen tussen de regenvlagen.
Liefst zou je een wapen dragen, gokje wagen, de maatschappij aanklagen.
Om ze te vragen, niet meer te komen op te dagen.

Sombere dagen

T’s opstaan met de drang naar de ondergang, het gevoel op straf te staan in de gang.
Het maakt je bang, zet je onder dwang, te genieten van de zonsondergang.
Het duurt te lang, de zoektocht naar gezellige omgang.
Je kunt dan enkel klagen en energie vragen, op die baaldagen

Sombere dagen

Het maakt niet uit, welk besluit er wordt geuit.
De dag moet recht vooruit, het bewolkte gevoel moet er uit, zo komt misschien de zon ingestelde stem er bovenuit.
Want niemand komt er onderuit, soms heb je regen op je vooruit.

Heb met plezier naar die Jamaican music geluisterd... bedankt

Je stond bovenaan en ik moest mijn 20 upvotes nog uitgeven vandaag whahahaha, dus je boft. Ga anders iets raars doen ... je haar een andere kleur verven, ofzo. Dan kun je daar morgen weer over bloggen.

Dat zou echt wel gek zijn...mijn haar een andere kleur geven...alleen, ik heb een kale knikker...
:-)

Oh haha, nah! Heb je een baard misschien?

Al evenmin :-)

Herkenbaar! Ik had gisteren avond echt zo'n BLEEEGH gevoel.. en vandaag toch al best wat gedaan, maar verder ben ik nu al uren niet vooruit te branden. Weet even niet goed wat ik met mezelf aan moet momenteel .. dus ik ga ook maar even kijken of ik wat te kijken heb via uitzendinggemist ofzo.. Morgen hopelijk een productievere dag :)

Ach ja...ups en downs, zo is het nu eenmaal...

Je bent niet alleen... genoeg mensen die zulke dagen hebben met ons tropisch klimaat hier (kuch).

(3X) zware kuch...
;-)

Zit aan te hikken tegen het insturen van de belastingaangifte. Het is echt al helemaal af, wil het alleen nog een keertje nalopen. Een klusje van niks, maar je ziet het, een simpel blog is al genoeg om net te doen of ik het te druk heb voor de belastingaangifte...

Vul je de mijne ook in? (zie er ook tegenop...)

'tuurlijk :). Het is inmiddels wel een stuk makkelijker geworden met die al ingevulde gegevens. Je hoeft minder te bladeren in mappen op zoek naar bedragen.

Wat hier een beetje jammer was, is dat ze vorig jaar al hadden berekend dat ik x bedrag zou terugkrijgen en dat via een voorlopige aanslag ook op mijn rekening hebben gestort. Uiteindelijk blijkt dat ik een ongeveer gelijk bedrag niet terugkrijg maar moet betalen. Nu moet ik dus het dubbele terugstorten.

Voor mij geen punt, ik had er al rekening mee gehouden, maar ik kan mij voorstellen dat dit in andere huishoudens tot problemen leidt.

Voor mij zal alles supermakkelijk worden. Ik zit al een jaar of 3 in dezelfde situatie en de vorige jaren was alles perfect voor-ingevuld, en was de eindsom enkele euros...
Ben best tevreden zo.
Goei weekend

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61937.20
ETH 3004.64
USDT 1.00
SBD 2.49