Sort:  

Het kan momenteel niet beter met me. Ik heb aan veel dingen gewerkt en uiteindelijk zijn alle puzzelstukjes op z'n plaats gevallen. Nu is het natuurlijk werken zodat de puzzel heel blijft :). Bedankt voor je reactie!

Wat heb je nu voor dromen voor de dag vanaf nu ...? En dit was #stoomafblazen ( ik ga morgen weer!) die moet je droom in houden want af dn tie je hart luchten ... lees gal spuwen is heeeerlijk bevrijdend!

Momenteel put ik veel energie uit m'n job en m'n relatie. beide vrij nieuwe dingen in m'n leven waar ik ook graag aan werk om op die vlakken de best mogelijke persoon te zijn. verder heb ik een nieuwe sport geovnden (boulderen) waar ik mezelf in kan uitdagen, en ben ik terug wat meer gitaar aan het spelen. En crypto/steemit zijn ook zaken waar ik m'n passie in kwijt kan. Dus momenteel zijn er veel zaken waar ik m'n focus op kan leggen, en dat voelt goed :)

Ik ga je volgen ... heb de Steemify app ingesteld dus wanneer je een nieuwe blog online hebt zie ik het .... SUC6

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66254.46
ETH 3319.59
USDT 1.00
SBD 2.69