Winkeldiefstal anno 2018

Vandaag was ik bij de Albert Heyn en zag hoe een dakloze man werd betrapt toen hij in de winkel een broodje op at!

Politie er bij, met wat bombarie, man klaagde dat hij het koud had en honger.

Ik dacht tja, wat doe je er tegen en pak de eerste bonus aanbieding boodschap uit het rek. Ja ook ik moet op de kleintjes letten. Want elke week is alles 10 cent duurder, en zo gaat dat al jaren. Goed leven gaat door, ik 'hamster' me wild daar bij appie. Want alles wat ik moet hebben ligt dus weer niet in het rek. Op zoek naar een bijvul loonslaafje die mij alweer ziet aankomen. Ja altijd ik die weeeer moet vragen waarom een aanbieding niet in het rek ligt.

Veel gedoe, veel tijd verkloot met de super geweldige appie bonus aabiedingen. Schijt ziek van dat gedoe, WEEK OP WEEK en NOOIT ligt de bonus rommel in het rek. NOOIT.

Goed, gaan de weeeeeer naar de kassa, waar we weeeeeeer dezelfe bullshit gaan krijgen. De verkeerd geprijsde artikelen bullshit. Appie weet altijd dat alles 10 cent DUURDER word, maar blijkbaar NOOIT welke producten elke week weer in hun EIGEN BONUS AANBIEDINGEN STAAN! Werkelijk, je zou ze toch wat doen nietwaar!

Naar de kassa:
Sterk hoor van die meiden aan de kassa, want ik, de lastigste klant van de stad sta er weer. En je ziet ze al kijken van pak AUB een andere kassa.... PLEASE... DAMN NEEEEE he nou... gaan we weer. Mja sorrie, ik moet echt afrekenen en ik pak echt de kortste rij, want het hele bonus circus heeft me al 4x meer tijd gekost dan nodig was. Vette pech, en ik hoop dat hun loon het enigsinds goed maakt.

De kassabon
En jawel, maarliefts 5 producten worden verkeerd aangeslagen, geen fout van de altijd vriendelijke dames achter de kassa. Maar de achterlijke Heyn krijgt het in de tijd van de o zo geavanceerde automatisering niet voor elkaar om de bonus aanbiedingen die ELKE WEEK WEER, Volledig AUTOMATISCH, vanuit Appie Heyn hoofd kantoor naar ALLE Appies in .nl worden gedumpt. op een betrouwbare manier in de kassa database te dumpen.

WERKEKIJK!
Ik bedoel... Welk ICT bedrijf daar achter zit, die moeten zich DIEP schamen voor deze achterlijke BULLSHIT.

Se krijgen het wel voor elkaar om de privacy van ELKE KLANT, te verkloten, en in de landelijke Unilever database te dumpen, te koppelen aan Gammapas data en airmiles data, waar de AIVD op hun beurt gretig gebruik van maakt om mensen te criminaliseren en privacy volledig automatisch te verkloten.

Maar andersom DAT is net even wat te veel gevraagd?
KOM OP ZEG!

Smerige Albert Heyn ratten!

Mja sorrie dat ik wat traag ben aan de kassa, beste juffies, ik word gedwongen om dit alles. te denken als ik de spullen in mijn tas doe, en belachelijke vragen over bonus kaart bullshit moet beantwoorden.

En JA IK WIL MIJN KASSABON want ik heb al lang gezien dat het verkeerd in de kassa stond. en denk, ...je kent me toch, je WEET TOCH DAT IK ALTIJD de kassabon wil. Pak de bon en zeg, daar gaan we weer, naar ambtelijk loket 2.... 5 BLUNDERS roep ik al... richting loket 2. Waar de volgende dame diep ademhaalt, en slaafs mijn bonnetje gaat nakijken alsof ik de gek ben die het verkeerd doet. Deze dame is 'filiaal manager' en gaat streng kijken of het wel waar is want 5 producten verkeerd in de kassa DAT IS TOCH WEL VREEMD!

En jawel... 5 stuks en ik ben goed geiriteerd dat je door een filiaal manager word gekleineerd terwijl je godeverdomme gelijk hebt. en denk, Stomme trut... Ja moet ze maar niet de 'tante til' uithangen. Niet goed??? Dan zoek toch een andere baan!

EN NET OP DAT MOMENT, komt de politie met de winkeldief aan mijn neus voorbij.

Ik roep, AGENT! Mag ik ook even aangifte doen van winkeldiefstal!

ik heb hier het bewijs, KIJK MAAR. en laat het bonnetje zien.
En begin hardop te rekenen.

Landelijke bonus, Alle AH filialen, deze 5 producten, zoek even op hoeveel er landelijk vandaag word weggezet.
die dat x 40 cent.
Ik wil bij deze namens alle AH klanten die DAGELIJKS door AH worden opgelicht een aangifte doen van WINKELDIEFSTAL.

De mond van de winkeldief viel open.
En ik zeg hier stop daar maar een koekje in!

Van mij krijg je een koekje, van AH die vandaag de hele nederlandse bevolking vor een miljoen besodemieterd krijg je een boette. En een agent die wel JOUW bij de kraag pakt maar niet wil reageren op mijn serieuse poging om aangifte te doen.

Intussen zijn er wat mensen om heen komen staan die de dakloze kennen en weten dat het geen slechte man is, maar gewoon iemand die door omstandigheden in de shit is geraakt.

Ik liep kwaad weg. Genoeg tijd verkloot met stom achterlijk gezeik om een paar klotige centen!

Ik weet niet hoe het verder is afgelopen, boeit me ook niet.

Ik moest snel naar huis om dit op te schrijven, zodat ik met dit belachelijk gedoe toch nog wat Steem kan verdienen.
Ben benieuwd of het mijn tijd nog gaat terug verdienen.

Zegt het voort!
Re-steem tegen Albert Heyn Winkel diefstal!

Het moet godverdomme eens afgelopen zijn met die onzin.

Sort:  

100% upvote!
Dit is ook één van mijn grootste irritaties bij Albert Heijn..

In de Albert Heijn hier beneden (Amsterdam Zuidoost) hebben ze naast dat bonus aanbiedingen niet in het systeem staan. Er ook een handje van de bordjes met bonus aanbiedingen (expres?) verkeerd te zetten. Dus als van bijvoorbeeld een bepaalde voorgesneden groente de 200 grams verpakking in de bonus is dan hangen ze het bordje voor het schap met de 400 grams verpakking. Ik heb hier al een paar keer per via de website over geklaagd en nog nooit een reactie over terug over gehad.

Mijn oplossing, van alles wat je koopt goed de prijzen checken en na het afrekenen even via de infobalie om het te veel betaalde terug te claimen.

En niet vergeten OM AH voor schut te zetten in elke stap die je te veel moet maken.
Het personeel kan er niets aan doen (De filiaal manager uitgesloten, die word vet betaald om deze onzin in stand te houden)
Lets tackle the AH hoax.

Het feit dat altijd alles in het voordeel van AH 'per ongeluk' mis gaat is voldoende bewijs dat het niet per ongeluk is. Want dan zou ernet zo veel per ongeluk in het voordeel van de klant mis moeten gaan.
En ik kan maar zelden producten vinden die te laag zijn geprijsd.

Laten we met z'n allen een rij maken aan de info balie.

Eens kijken of er dan 2 infobalies komen en 2 filiaal managers. OF dat AH besluit om te stoppen met WINKELDIEFSTAL.

En daarom winkel ik dus bij de Lidl.

Dat is ook een manier, maar dat lost de corruptie niet op. Sommige mensen komen alleen maar bij de AH omdat het de enige winkel is waar ze te voet naar toe kunnen. En die worden dagelijks op deze manier getreiterd en besodemieterd.

Inderdaad ik woon boven de Albert Heijn. Aldi en Lidl zijn een paar kilometer verderop. :)

als ik de oude vandagen hun mandjes zie vullen bij appie dan zie ik dat die beter op de kleintjes letten dan ikzelf. maar er zijn er maar weinig die aansluiten bij de info balie. Moetten we die mensen uitnodigen en eens samen uitrekenen hoeveel geld ze kunnen verdienen door de infobalie plat te lopen?

Ik ben het he-le-maal met je eens ... Maar ik vind het hele winkelsysteem door het overheidssysteem van de BTW toch al dieven van je portemonnee. En ja, op de kleintjes letten ... hee wie moet dat tegenwoordig nou niet?

BTW... breek me de bek niet open... als Rutte beetje had opgelet in de eerste economie les had hij geweten dat belasting verhoging de econimie alleen maar verder lam legt.

Als alles duurder word gaan mensen minder kopen, en krijgt de staat MINDER belasting knikkers in de pot.

Als Rutte de belasting had VERLAAGD dan hadden wij meer koopkracht gehad, en daar doot net even iets meer kunnen uitgeven. Met als resultaat dat 15 miljoen mensen het geld aan het rollen adden gehouden. dat in totaal veel meer belasting knikkers in de pot had gegenereerd.
En dus ook MEER werkgelegenheid had geboden om al die knikkers te laten rollen.

Dit laat dus zien dat Rutte OF een sukkel is, OF een geniepig ventje die dit om wat voor rede dan ook MET OPZET heeft gedaan.
OF misschien een optie 3?

Niets meer aan toe te voegen :-) Ik ben nog aan het brainstormen of ik nog een derde optie gevonden kan krijgen ... maar ik zou het niet weten. De eerste optie is een goede, en van de tweede zou ik ook al niet meer raar staan te kijken ...

Optie 3 is wat Rutte als bullshit gaat ophoesten wanneer hij met Optie 1 en 2 word geconfronteerd. ;-)

En optie 3 is de bullshit die de media dan eindeloos gaat herkauwen.

Ik winkel sowieso niet graag, laat staan dat ik ook nog tijd moet uittrekken voor verkeerd geprijsde artikelen. Moet wel opmerken dat de nadruk nu ligt op AH, maar dat het eigenlijk voor elke keten geldt.

Ging een paar weken terug weer eens, na lange tijd, naar de Makro. Leuke aanbieding voor badschuim 4 halen, 2 betalen. Ik prijsde mijzelf gelukkig omdat de volgende dag de nieuwe aanbiedingen in gingen. Nog net op tijd dus.

Na te hebben betaald, controleer ik mijn bon. Bij de Makro ben je altijd meer kwijt omdat je gewoon meer meeneemt dan je had gepland, maar nu viel het gewoon op.

Wat bleek, de 4 halen 2 betalen korting, was niet doorgevoerd. Terug naar de klantenservice. Controle in het systeem, kijken in de winkel, bellen met een collega. Ja het klopt inderdaad niet, excuses. Heel vriendelijke medewerkster. Ik kreeg het teveel betaalde, Euro 11,00 contact terug.

Voor mij prima opgelost, maar blijkbaar was ik de eerste die er melding van maakte. Dat betekent dus dat er 2 weken lang mensen dachten een koopje te hebben, maar gewoon de volle mep hebben betaald.

Dit is precies waar winkelketsns misbruik van maken, mensen hebben geen tijd om te klagen. En die worden het meest bestolen.

Dat ze te grote blunders netjes vergoeden is gewoon logisch. Niets speciaals. Maar zo doen ze net alsof ze iets grandioos hebben gedaan. kijk we maken er geen punt van.

En al die mensen die weken lang de volle mep betaalden en niet de tijd investeren en terug aan om te klagen, die leveren meer op dan het handje vol mensen die wel even de rekening komen verefenen.

Dus ook daar is het gewoon WINKELDIEFSTAL.

Dank om het onder de aandacht te brengen ijmmai!

Nou ik heb appie zaadjes in mn aquaponics systeem gestopt. Dus heb nu moestuintjes op steroids t groeit 3 keer sneller. 😂😁 ik probeer er van de week weer een video over te maken als ik de energie voor heb want lig nu weer op bed.

Je hebt heel wat mede-stomers @bifilarcoil, mijzelf incluis!

Goeie Stoom!

:-) Deze boeven moeten we eens aanpakken. Die hamsters plukken ons kaal.

@bifilarcoil Dit pareltje van een post is ontdekt door het dutch OCD-team @jackjohanneshemp en @poeticsnake!

Reageer op deze reactie als u hier NIET mee wilt aan deelnemen. Door dit te accepteren, maakt u kans op een extra beloning en kan één van uw foto's in onze compilatie post worden gebruikt!

Je kunt @ocd volgen - Je kan daar meer lezen over het project en andere pareltjes van posten vinden!
Wij streven naar transparantie.

@ocd heeft nu een getuige. Je kunt stemmen op @ocd-witness met SteemConnect of op Steemit Witnesses

dank je Jack en het hele #allduch team!

Super communitie daar op Discord.

What! You are a Dutchman? I was quite fluent in Dutch many years ago. I can still speak a bit an read most, but am rusty. I think if I moved back to Holland I would pick it back up in a matter of weeks. But what a surprise! Let me see if I can spell this right: Hoe gat het met jou? Daag Hoor!

HAHA tof!

Alles goed hier!

The planet keeps getting smaller :-D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60972.21
ETH 3388.11
USDT 1.00
SBD 2.55