You are viewing a single comment's thread from:

RE: Het keerpunt van de puber

Knap dat je je realiseert dat je dingen anders wilt. Ik zie dat je veel actie gepland hebt en dat is goed tenzij daarin te dwingend wordt naar jezelf. Iedere stap die je zit richting je ideaal is mooi meegenomen en dat betekend dat als je een keer faalt of lui was je niet helemaal over nieuw hoeft te beginnen. Je kunt gewoon verder gaan waar je was.

Ik reageerde eigenlijk omdat ik zelf in een heftige situatie zit waarin het heel makkelijk is ongelukkig te worden. Omdat ik het vertik om als ik straks beter ben met een depressie te zitten (wat je natuurlijk niet helemaal in eigen hand hebt). Draag ik ook actief zorg voor mijn eigen perspectief. Voor mij werkt dat en misschien heb je er wat aan.

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 53406.15
ETH 2223.47
USDT 1.00
SBD 2.29