Sort:  

@purepinoy, thanks for appreciating :) still learning pa sa pagtake ug pic hehe .

sakto lang ang angle. mao ra nay sekreto sa nice nga picture

@purepinoy, pero LODI ka kay imong mga shots oh! 👍🏻🤗

pero ikaw jud pinaka LODI. kada post $2. tudloi ko ana bi.

@purepinoy, Laaaaa hahaha 😂☺️ Di man gud, akong mga previous posts oh wala man but okay raman still happy... basta as long as you are happy with what you post and you post it with a heart okay jud kaayo, you will be happier if people will appreciate your work bahala nag 0. something, ako gani naa man sad sa ako mga posts. But keribells rajud @purepinoy ehhehe happy happy lang. 🤗🤗🤗

sakto jud. mo post gani ko sa facebook kadaghan bisag wala jud mkuha. may gani na disable ako account sa facebook bag'o na pud ni. ako pud account sa steemit na hack so nag create kog new. mao ni karon ang @purepinoy. di ba relate ra akong steemit ug akong facebook. hahaha

@purepinoy, hala ka sad ana. relate na relate jud but cge lang kay naka create man kag new sad. Sama sa life, new beginnings nasd ta ani...... da baaaahhhh?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68218.35
ETH 2640.14
USDT 1.00
SBD 2.69