You are viewing a single comment's thread from:

RE: SteemRomânia, cum creștem ? (III) – SteemRomania, how do we grow up? (III)

Foarte frumos. In plus cu publicatul tabelului este indirect un mod de a "gâdila" pe unii la mândrie, imi aduce aminte de "nuntile cu dar". Daca @alexvan a delegat 1000 m-am gândit sa maresc si eu un pic delegatia, am "bagat" 300 ...

"Si de la Ion al Paraschivei din Balanesti, trei sute de SP, trei sute !"
:-)

Sort:  

Să fie primit, zic ! Mulțumim ! Sincer nu am vrut să „gâdil“ pe nimeni. Personal mi-aș dori ca fiecare membru al comunității să contribuie cu ceva, oricât de puțin. Dacă nu se poate delegare atunci măcar vote-trail să fie.

Nunta cu strigare! Cine da o masina de spalat sau o Dacie? :))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54391.40
ETH 2283.95
USDT 1.00
SBD 2.29