You are viewing a single comment's thread from:

RE: Vanity will bring nothing for you on Steemit/ Cu orgoliu pe Steemit nu faci nimic

in #steemromania6 years ago

Cand eram mai mic provocam prietenii sa imi demonstreze ca nu sunt semi-zeu, na acilea aroganta :) ce bine ca mi-a trecut o parte din ea.

Si chestia asta cu adevarul e foarte interesanta. Adevarul poate motiva o gramada de chestii, poti sa ai dreptate si sa eliberezi lumea sau poti avea dreptate si sa faci cacat cu ea.

Mi se pare corect ce zici, aici pe steem nu prea vad oamenii aroganti manifestandu-se asa mult, se pare ca se prefera o atitudine de bun simt si chiar se cauta.

Si cu rewardurile, e greu, si eu am avut postari la care am lucrat cateva zile de inca ma doare capul cand imi amintesc. Si nu numai ca nu am facut bani, nici nu au starnit discutiile care erau miza reala a intentiei mele. Ce sa faci, mergem inainte.

In viata nu se lucreaza cu situatii ideale, se lucreaza cu ce avem. Desi steem mi se pare cel mai apropiat lucru de o situatie ideala, tot e de tras si aici :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58115.81
ETH 2623.89
USDT 1.00
SBD 2.42