You are viewing a single comment's thread from:

RE: Vanity will bring nothing for you on Steemit/ Cu orgoliu pe Steemit nu faci nimic

Cred că se aplică și în viața reală, nu doar pe Steemit :).
Articolul ăsta o trezit amintiri din copilărie ca sa zic așa :))).
Eu eram cel mai deștept și nu putea nimeni să mă convingă că nu-i așa. Încă am momente, noroc că îmi trece repede 😅.

Asta cu bloggingul și rewarduri, cred că ține mai mult de invidie.

Sort:  

Cred că mulți dintre noi am trecut prin faza de orgoliu în viață :) E nașpa când n-ai pe cine lângă să-ți fută două palme și să te scoată din prostie, știi ce zic? :)

Sunt mulți care îți trag palme ( la figurat), dar dacă persoana nu te inspiră, nu iei in considerare. Și uite așa ajungem la partea aia in care e bine sa găsești un mentor la timpul potrivit.
Și palmele alea contează cum sunt date și de către cine, că altfel mai tare te adâncește in prostie 😂.

daaaaa...foarte corectă partea cu "mentorul". În cazul meu chiar a fost un "mentor", întâmplarea face doar că nu e un tip în vârstă, dimpotrivă...de vârsta mea. Îi datorez jumătate din echilibrul meu personal.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58115.81
ETH 2623.89
USDT 1.00
SBD 2.42