You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ora de vară

in #steemromania6 years ago (edited)

Asta cu ora îmi aduce spre amintire, ceva vorbe spuse de un înțelept nativ american.

Doar oamenii albi pot crede că dacă tai o fâșie din partea de sus a unei pături, și apoi o coși in partea de jos, atunci vei avea o pătură mai mare.

Aproape că începusem să te compătimesc, până când am citit 7k de recuperat :))).
Abia atunci mi s-a făcut milă de tine cu adevărat :)))).
Încă o postare care m-a făcut să râd, mai trec pe aici.

Sort:  

Măcar de-ar fi banii mei :(
Am un angajator străin despre care Liviu și Călin ar zice că "trage bani afară din țară"

Diaspora românească face același lucru pentru alte țări. Doar că din poziția de angajat ;).

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59907.23
ETH 2647.48
USDT 1.00
SBD 2.43