2 ay hayvan gibi spor yapacağım

in #steempress6 years ago

Selamlar dostlar bugün sizlere 2 ay full tempo devam etmek üzere başlayacağım spor serüvenim ile ilgili bir şeyler yazmak istiyorum.

Öncelikle belirtmeliyim ki hayatım boyunca hep iri yarı yaşıtlarından kilo ve boy olarak ağır ve uzun olan bir tip tim. Geçmişimde bir çok spor deneyimi barındırmakta olan biri olarak bazen sanırım şişman yaşamaya mahkum olduğumu düşünmedim desem yalan söylemiş olurum. Hani derler ya arkadaş su içsem yarıyor tam anlamıyla o adam benim şu yaşıma kadar su içsem yaradı.

Yaklaşık olarak 2 yıl önce spor anlamında kendi nirvanamı yaşadım, kız arkadaşım wat (work and travel) için Amerika'ya gitmişti tam 3 ay yalnız free bir adam olarak kendimi bir şeylere sarmam gerekiyordu ve bu boşluğu sporla birlikte çok güzel doldurmuştum. Uzun zaman sonra hayatımda ilk kez 89 kilo ya kadar düşmüştüm ve benim için inanılmaz bir başarı anlamına geliyordu. Sonra kız arkadaşım Amerika'dan döndü tatile gittik ve ben tatil dönüşü hayvan gibi 4 kilo alıp geldiğim için bir daha spor salonunda da dikiş tutturamayarak yenide eski şişman günlerime merhaba demem pek uzun sürmemişti ve yine 95-100 civarlarında dolaşmaya başlamıştım.


Sonra sonra hayatıma crypto girmeye başladı ve güzel rakamlar kazanmaya başladım, hayatımda bazı köklü değişiklikler oldu ve mevcut çalışmakta olduğum işimden istifa ederek crypto dünyasına daha fazla odaklanmayı tercih ettim. Bunları şu yüzden anlatıyorum crypto bitcoin steemit steem bunlar hep kilo yapıyor arkadaşlar, işten ayrılalı yaklaşık olarak 4 ay kadar oldu ve ben daha durağan bilgisayar başında bir hayat yaşamaya başladım. Bu hayat tarzı bana beraberinde 10 kilo getirdi ve şuan 108-110 kilo aralığında gidip gelen hımbıl merdiven çıkarken yorulan ve giydiği kıyafetleri kendine yakıştırmayan ayı gibi bir adam oldum.

Acilen kendi kendime bir önlem almam gerektiğine karar vererek bir spor hocasıyla anlaştım ve tatile çıkacağım ağustos 18 tarihine kadar bende büyük değişiklikler yapabileceğinin bana sözünü verdi, tabi ki bende onun benden istediği her şeyi yerine getirme sözünü verdim ona. Şimdi kimse benden memelerimin ve kıllı göbeğimin olduğu bir fotoğrafı bu postun altına eklememi beklemesin ama yinede mütevazi bir başlangıç fotosu paylaşacağım ve her gün yaptığım spor ve yediğim yemekleri burada blog halinde tam 2 ay boyunca paylaşacağım iki ay sonunda ne kadar bir yol alabildiğimi buradan hep birlikte takip edebiliriz haydi bismillah diyor ve yarın ilk spor günüme başlayacak olmanın sabırsızlığı ile satırları burada sonlandırıyorum takipte kalın!


Sort:  

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

tüm hayallerim yıkıldı oysa kıllı meme ve göbek görmeye gelmiştim ben :D şaka bi yana bende aynı dertten muzdarip biri olarak ilgimi çekti konu günlük yemek listeni ve spor aktiviteni burada paylaşırsan benim gibi insanlara bi motivasyon olur.Eğer yazarsan bu postları takip edeceğim ve elimden geldiğince uygulayacağım bende. hatta steemit türkiye zayıflama grubu kurup discorp açalım birbirimizi motive edelim en çok kilo verene ödül verelim 20-30sbd gibi. Yaz aylarının yaklaştığı şu günlerde ilgi çekeceğini düşünüyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64136.70
ETH 3128.20
USDT 1.00
SBD 3.94