Bizdən fərqli deyillər.

in #steempress6 years ago (edited)

Türk arkadaşlarımın gündəmindən yararlanaraq yazılan bir yazı.


Photo

Bizdən fərqli deyillər.
Son zamanlar özümüzdən çox türk kardeşlərimizlə muhatap oluyorum. Azı 5-6 saat. Evdə uşaqlar TRT cocuğa baxır, deməyim odur ki, öz dilimi sintez etmişəm onların türkcəsinə. Hərdən Ramala "koşma yıkılacaksın" diye bağırıyorum. Yıkılacaksın demiş türkiyə iqtisadiyyatı yıkılmak durumunda. Özü yıkılan ağlamaz zad. Yüksələn dollar deyil, türk lirəsi düşür, tək dollar qarşısında deyil, bütün dünya valyutaları qaşısında dəyər itirir. Bir türk arkadaşım demiş "teknik analiz falan kalmadı, freni boşalmış kamyon gibi geliyor" . Bəli Türkiyədə ürətməyən bir toplum meydana gəlmiş, parası kayb ediyor, papaz mapaz bəhanə. Diyor ki, "amerikadan her gün bir yeni bir yaptırıma maruz kalıyorus, atak helikopterleri de elimizde kaldı, onları da satamıyorus"
Axmaqlıq nədir? Gerçəyi bilərək,gerçəyi görərək, hələ də yalanlara inanmaqdır. Türkiyədə bir suriyalı gəlir, TC kimlik göstərir, cocuk parası alır və gedir, ordakı abim deyir ki, kaşki Türkiyədə suriyalı olaydım. Müharibə mağduru ola bilir her kes, ama kendi halkını salak yerine koyamazsın. Mən də iki dili qarışdırmışam, dil alışkanlığı, afediniz, rica ediyorum zad.
Belə ifadə var, meşələr qırılırdı, amma ağaclar baltalara dəstək verməyə davam edirdilər, sapı özününkülər sanırdılar. Ərdoğan da, AKP-lilər də türklərdir.
Beyin göçü.
Bəli kamyonun güzel ola bilir, frenlerini herden konturol etmelisin. Sonra nə qədər əlləşsən də saxlaya bilərsən, qarşına nə gəldisə alıb gedər.
Fərdi olaraq tanıdığım neçə-neçə türk proqramist var,(yazılımçı) Türkiyədən qaçıb, halbuki ölkəsinə "yeşil" kazandıra bilecek kişilerdir, Avstriya, Almaniyada yaşayır, Kötü yönetimin kaçakları.
Son günlər neçə nəfər məndən soruşub ki, Türkiyədə dollar qalxır bizdə niyə qalxmır? Deyirəm, onlarda dollar bir "L"ilə yazılır, bizdə 2 "L" ilə.Dolar-Dollar. Bizdə ağır gəlir, uçmur fiyatlar.
Ağır beyinlərin qədrini bilin, hoşça kalın zad.


Posted from my blog with SteemPress : https://revan746.timeets.xyz/2018/08/11/bizd%c9%99n-f%c9%99rqli-deyill%c9%99r/
Sort:  

Allah yardımcımız olsun inşallah hammızın

Allah dollar işinə qarışmır, o iş Amerikanındı.

Congratulations @revan746 ! You received a 15% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia for your task of 2200 SUP Today.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.*Join free here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post.

Delegate to the Kryptonia Upvote by clicking links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

@revan746 kardeşim, Türkiye gerçekten kötü durumda. Eskiden olsa belki bu kadar tepki olmazdı ama son yıllarda doların artışı ve dışa bağımlılığın daha da fazla artması halk tarafından daha fazla hissedilir oldu. Sözde tarım ülkesiyiz ama birçok tahıl ürününü ithal ediyoruz. Ekmeğin fiyatı artıyor ve gramında sürekli düşürmeler yapılıyor, bu en basit örneği. Halk bunu sert bir şekilde hissetmeye başlayacak ve bu durum pek de düzeleceğe benzemiyor.

Bana kalırsa asıl olay doların artması değil, doların artmasındaki en büyük etken Türkiye ekonomisinin yeterince sağlam olmayışıdır. Herşey ithal edilerek bu ekonomi güçlenmez, yani kabaca "taşıma suyla değirmen dönmez". Artık olumlu birşey düşünemez oldum, sonumuz hayrola.

Kenardan nasıl anlatım oluyor bilmiyorum. Türkiyə bizim için diger ülke deyil, kardeş ülkedir. Durumları yakından izliyorum. Evet zor durum. Güzel olur, sabitleşir diye düşünüyorum.

Hayırlısı be hocam, umarım işler daha fazla kötüye gitmez.

Azəri gördüm axırki)

Biz 1 ildi burdayıq, sən təzə kimi görünürsən😀

rastlaşmamışdım təəssüfki))

Discorda varsan?

link at zehmet olmasa

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 64159.10
ETH 2771.78
USDT 1.00
SBD 2.66