You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bizdən fərqli deyillər.

in #steempress6 years ago

@revan746 kardeşim, Türkiye gerçekten kötü durumda. Eskiden olsa belki bu kadar tepki olmazdı ama son yıllarda doların artışı ve dışa bağımlılığın daha da fazla artması halk tarafından daha fazla hissedilir oldu. Sözde tarım ülkesiyiz ama birçok tahıl ürününü ithal ediyoruz. Ekmeğin fiyatı artıyor ve gramında sürekli düşürmeler yapılıyor, bu en basit örneği. Halk bunu sert bir şekilde hissetmeye başlayacak ve bu durum pek de düzeleceğe benzemiyor.

Bana kalırsa asıl olay doların artması değil, doların artmasındaki en büyük etken Türkiye ekonomisinin yeterince sağlam olmayışıdır. Herşey ithal edilerek bu ekonomi güçlenmez, yani kabaca "taşıma suyla değirmen dönmez". Artık olumlu birşey düşünemez oldum, sonumuz hayrola.

Sort:  

Kenardan nasıl anlatım oluyor bilmiyorum. Türkiyə bizim için diger ülke deyil, kardeş ülkedir. Durumları yakından izliyorum. Evet zor durum. Güzel olur, sabitleşir diye düşünüyorum.

Hayırlısı be hocam, umarım işler daha fazla kötüye gitmez.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61825.46
ETH 2454.71
USDT 1.00
SBD 2.60