BÖLÜM 7

in #steempress6 years ago (edited)

Öncelikle merhabalar. Aşağıda okuyacağınız hikayenin telif hakları şahsıma aittir. Yazara bizzat ulaşmak istiyorsanız instagram adresi @ebru_48y’dir. İyi okumalar hikayenin devamı gelecektir.


Source

"Sınıf nerde"dedi.Gözlerimi kapatıp derin bi nefes verdim bu demek oluyor ki beni duymamış...
Kafamı çevirip "ders bitti herkes dışarı çıktı sende uyuyordun uyandırırsam bana kızarsın diye korkup uyandırmadım seni" dedim.

"Benden korkuyor musun" dedi.

"Herkes korkuyor "

"Seni sordum ben" dedi öfkeyle az önce masum çocuk gitmişti ama artık ondan korkmuyordum 2 dk önce korktuğum çocuktan şimdi neden korkmuyorum ki kafamı iki yana sallayıp

"Hayır korkmuyorum" dedim kaşlarını yukarı doğru kaldırıp yüzüme baktı.Yüzüme yaklaşıp gözlerimin içine baktı gözlerimi gözlerine kitledim.Kokusu yine burnuma dolmuştu gözünün altındaki benine bakıp tekrar gözlerine baktım.Kaşlarını aniden çatıp kolumdan tuttu "Peki ya şimdi" dedi

"Hala korkmuyorum"dedim.Öfkeyle nefes verdi kolumu daha çok sıkıp "Şimdi"dedi "Canımı acıtıyorsun Pusat ama korkmuyorum neden bunu istiyorsun ki" dedim inleyerek kolumu hızla bırakıp "Neden korkmuyorsun lan neden" diye bağırdı hızla pencere olan duvara yasladım.Yutkunup, "Pusat bağırma lütfen"dedim. Öfkeyle masaya vurup

"Şimdi korkuyorsun işte" dedi tekrar bağırarak ellerimi kulaklarıma gitmişti istemsizce gözlerim dolmuştu. "Ben korkmuyorum bağırma senden korktuğum için değil bu davranışım lütfen bağırma " masaya vurduğunda yerimde sıçradım.

"Kes şu saçma oyunu korktuğun her halinden belli" diye tekrar bağırdığında gözlerimden aşağı yaşlar süzülmeye başladı kafamı sağa sola sallayıp "Korkmuyorum işte oyun oynadığımda yok kes bağırmayı" diyip ayağa kalkıp sıradan çıktım.Yanından çekerken gözlerim karardı yer ayaklarımın altından kaymaya başladı.Kafamı çevirip Pusata baktım elimle Masayı tutup ayakta durmaya çalıştım.Pusat yüzüme bakıp...

 

 


Posted from my blog with SteemPress : https://onlyblack.timeets.xyz/2018/08/24/bolum-7/

Sort:  

This post has received a 1.56 % upvote from @drotto thanks to: @onlyblack.

Postunuz @bot-az ve ona katılan curation traili tarafından oylanmıştır. Teşekkürler.

Congratulations @onlyblack! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard and the Veterans on Steemit - The First Community Badge.

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @onlyblack! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

!bookkeeping drugwars

Hi @onlyblack!

drugwars

Received:

  • 0.211 STEEM from daily
  • 0.000 STEEM from heist
  • 0.000 STEEM from referral

Spent:

  • 0.000 STEEM

Total:

  • 0.211 STEEM

First transfer was before 18.06 days.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63061.76
ETH 2602.70
USDT 1.00
SBD 2.75