You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bulut Madencilik Bitiyor mu? HashFlare Sistemleri Durdurdu

in #steempress6 years ago

Madencilik aslında dışarıdan bakıldığı kadar kolay değil. Bu işin içinde olmama rağmen, zamanında, "yaparız yahu nolcak" diyerek girdiğim, 3 ayın sonunda cihazları satarak bıraktığım eylem. Tabii geçen yaz 2 ay dolmadan kendini amorti ediyordu sistem, zarar etmedim. Onlarla ilgilenirken borsaya zaman ayıramadığım için çok kar kaçırdım ama.

Alet durmuş yeniden başlat, güncelleme gelmiş geri al, driver güncelle, fan bozulsun değiştir, düzenli tozunu al bir sürü sorunu var. Her gün mutlaka ofise gitmem gerekiyordu bir sorun yüzünden. Çocuk gibi ilgi istiyor mining işi. Bilgisayardan anlaman lazım, kripto para bilmen lazım, lazım da lazım.

Bu sebeplerle birçok insan bulut madenciliğini tercih etti. Ben duyduğum ilk günden beri önyargılıyım. Sürekli sistemi kapatıp kaçabilirler gibi geliyor. Şimdiye kadar hiç para yatırmadım, yatırmayı da düşünmedim.

Yatıran insanları da şu yüzden çok anlamıyorum;
"Bilmediğin işe girme" benim mottom bu. Bilmiyorsan miningi, niye başkasına yaptırıyorsun, fiyat düşer, çıkar, zart olur, zurt olur. Biliyorsan da kendin yap.

Bilmiyorum ben ısınamadım, birçok arkadaşımın güvendiği, sahibini tanıdığı bir şirket var. Ona bile ısınamadım. İşini hakkıyla yapıyor olsalar bile benim düşüncelerime ters.

İnsanlara balık vermesek, balık tutmayı öğretsek ya?

Sort:  

İnsanların genel olarak emek olmadan ekmek yeme çabasının doğurduğu sektörlerden birisi. Ancak genel olarak bu sektörlerde insanların mağdur olduklarını da görmemiz biraz düşündürücü tabi.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 61915.54
ETH 3000.10
USDT 1.00
SBD 3.59