HashFlare Sistemleri Durdurma Kararından Vazgeçti

in #steempress6 years ago


Geçtiğimiz günlerde "Bulut Madencilik Bitiyor mu? HashFlare Sistemleri Durdu" başlıklı yazımı hem blogum hem de steemit profilim üzerinden yayınlamıştım. Bu yazımda genel olarak bulut madenciliğinden bahsetmiş ve sektörün öncülerinden HashFlare firmasının sistemlerini durduracağı kararından bahsetmiştim.

Bugün HashFlare ile ilgili bir gelişme olduğunu fark ettim. Şirket BTC üzerinden yaptığı bulut madencilik hizmetini durdurma kararını iptal etmiş. Zaten bir önceki yazımda da belirtmiştim. Şirket çalışanları ellerinden gelen her şeyi yaptıklarını ve bu işin kazançlı bir hale getirilmesi konusunda çabaladıklarını özellikle belirtmiştim. Ancak başarısız olduklarını ve sistemi durdurma kararı aldıklarını açıklamışlardı.

Sanırım şirket çalışanları gerekli optimizasyonları ayarlamış ve SH-256 madencilik sistemlerini durdurma kararından vazgeçilmiş. Şirketin yaptığı açıklamada bunun için çalışanlarının oldukça yoğun bir şekilde araştırmalar ve denemeler yaptığına değindi. BTC madenciliği 28 Temmuz itibariyle tekrar aktif hale getirildi. Şuanda sözleşmeler aynı şartlarla yerine getirilmeye devam ediyor.

Konu hakkında daha önceki yazımla yanlış bilgilendirme yapmamak adına bu yazıyı hazırladım. Bulut madenciliği şahsen önermiyorum ancak sektöre girenlere de başarılar diliyor ve kazançlarının katlanarak artmasını diliyorum. :)


Posted from my blog with SteemPress : http://blogiatr.com/2018/07/30/hashflare-sistemleri-durdurma-kararindan-vazgecti/

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68854.36
ETH 3283.36
USDT 1.00
SBD 2.67