Oyunları Seviyorum fakat bunu sevemedim / Need for Speed Payback

in #steempress6 years ago

Selamlar sevgili dostlar,yeni bir oyun yorumlamasıyla karşınızdayım.Bayağıdır merak ettiğim bir oyun olan Need for Speed Payback'i oynadım ve bitirdim peşinede yazıya daldım.Bu arada bundan önceki oyun yazımada buradan ulaşabilirsiniz.Ozaman haydiiii yazımıza başlayalım.

payback ile ilgili görsel sonucu

Source

10 Kasım 2017 tarihinde piyasaya sürülen oyunumuz, ilk çıktığında türk ve yabancı yayıncılar tarafından farklı bir konsept olarak ve merak edilmesinden dolayı çokça oynandı.Ben o sıralar bilerek izlemedim ve kendim deneyimlemek istedim.Kısmet bu zamanaymış.İlk olarak oyunun Hızlı ve Öfkeli film serisinin özentisi bir oyun olduğunu kendimce belirtmek istiyorum.Enteresan bir senaryosu var ama özendikleri film gibi bir tat vermiyor açıkcası.Hikayenin konusundan bahsedelim ilk önce.Oyunun başlangıcında The House isimli çete için,bir kumarhane sahibinin arabasını çalıyoruz ve sonrasında da bu çete tarafından satılıyoruz.Oyunda 5 kişilik bir ekibimiz var ve bu ekipten 3'ünü değişmeli olarak kontrol ediyoruz.Çete tarafından satıldıktan sonra ana karakterlerden birinin evi patlatılıyor ve bu olayla birlikte çeteye şavaş açıyor ekibimiz.Kontrol ettiğimiz karakterlerden kısaca bahsedelim;Tyler Morgan adında bir eleman var.Bu eleman ekipte hızlı yarışçı rolünü alıyor.Jessica Miller isimli hanım kızımız kavgacı bir kadın,ekibin kaçış planlarını yapıyor.Bir de Sean McAlister diye bir eleman var,o da driftçi diyebiliriz.Oyun bu üç karakteri bize Dominic Toretto,Brian O'conner havasında lanse etmeye gayret ediyor oyun boyunca ve komik oluyor :D Çeşitli hırsızlık,banka soygunu işleriyle uğraşıyor ekip.Anlayacağınız baya bir pislik.Hikayenin de akıcılığı pek yok.Jessica ile bazı insanları gidip bir yerden başka bir yere götürme görevi yaptığımı hatırlıyorum ve bu beni baya sinirlendiriyor.


Source

Hikaye kısmını bir kenara bırakalım.Oyun haritası açık dünyaya sahip.Farklı farklı yerlere gidebiliyoruz,çöl gibi.Farklı bölgelerde farklı yarış çeşitleri mevcut tahmin edebileceğiniz gibi.Drift,tur,drag yarışları haritaya dağılmış vaziyette.Mesela drag yarışına girmek istiyoruz.Girebilmek için o kategorinin arabasına sahip olmanız gerekiyor.Şöyle de saçma bir şey var gittiniz drag yarışı yapmak istiyorsunuz,oranın bir patronu tarzı biri var,bir ara sahne geliyor,arabalarınız yan yana gelip konuşuyor.Ne bizim karakteri ne karşıdaki karakteri görüyoruz,bildiğiniz arabalar konuşuyor :D Bu konuşmadan sonra yanlış hatırlamıyorsam 5 tane drag yarışı açılıyor haritada.Bu yarışları kazandıktan sonra da gelip bu ara sahnede konustuğumuz patron ile kapışıp,drag yarışlarını bitiriyorsunuz.Diğer yarışları da bu şekilde bitirince ana görev mi diyeyim işte o tarz bir görev geliyor ve Hızlı ve Öfkeli tarzı aksiyona atıyor bizi.Bol polis kovalamacalı görevler diyebiliriz.Buralarda birazcık zevk alabiliyoruz oyundan çok şükür...


Source

 

Arabaları satın almak ve geliştirmek normal şekilde bayağı zorlu.Resmen mikro ödemeyi dayatma yapmışlar bu kısımda.Arabaların seviyeleri var.Bu seviyeyi de arttırmamız gerekiyor çünkü yarışlara girmek için bir giriş seviyesi var.Normal şekilde para ve seviye arttırmak çok zor.Kazandığımız yarıştan gelen para 6 bin civarı bir şey fakat aracın fiyatı 90 binlerde.Gel kardeşim sen kolay yoldan PARAnı vererek arabanı al,PARAnı vererek arabanı geliştir diyorlar adeta.Aman bu tuzaklara düşmeyin arkadaşlar.Oyunuda almayın zaten kötü.Şimdi puanları yazıcam almayın oyunu :D

 

Hikaye : 3.5

Grafik : 5

Fiyat/performans : 1

Mikro ödeme : -10

Genel : Alma parana yazık


Posted from my blog with SteemPress : http://cfallenblog.com/oyunlari-seviyorum-fakat-bunu-sevemedim-need-for-speed-payback/

Sort:  

Nice read. I leave an upvote for this article thumbsup

Çok güzel bir inceleme olmuş kardeşim, resmen duygularıma tercüman olmuşsun :D

Teşekkür ederim sevgili kardeşim. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66263.69
ETH 3419.88
USDT 1.00
SBD 2.63