Oyunları Seviyorum / PlayerUnknown's Battlegrounds

in #steempress6 years ago

Selamlar sevgili dostlar.Şöyle bir geriye döndüm ve baktım, gördüm ki hep single player oyunlar hakkında konuşmuşum.Sleeping Dogs,Tomb Raider ,ETS2 ve Rise of the Tomb Raider.Hepsi single modu olan oyunlar(ETS2 nin istisnası hariç).Dedim ki bin(1000) saate yakın oynadığım PUBG'yi neden yazmıyorum.Ve taaak.Artık o yazıdasınız!

pubg ile ilgili görsel sonucu

Source

PUBG tanıtıldığında çok etkilenmiştim.Bu etkilenme sonucunda çıktığı gibi de alıp oynamaya başladım.Beta aşamasında piyasaya sürülmüştü oyun ve aşırı derece de optimizasyon sorunları barındırıyordu.Neyse ki kısa sürede bunu azalttılarda oynadığımız oyundan bir şeyler anlayabildik :P.

Oyunumuz Battle Royale diye adlandırılan,belli bir harita da 100 kadar oyuncunun son adam(kazanan) olmaya çalıştığı bir içeriğe sahip.Uçaktan atlamadan önce kendimize haritadan bir bölge seçip, oraya ulaşıp gerekli teçhizatları toplayıp çatışmaya girmek amacımız oluyor.Biraz daha derinlere inmeden önce buradan yapımcılara sitemimi belirtmem gerek.Reisler,şu oyuna yeni şeyler getiriyorsunuz eyvallah da peki neden optimizasyon problemini ortadan kaldırmıyorsunuz.Düşünün benim sistemim gayet iyi olmasına rağmen zorlanıyor.Hiç hoş değil...


Sitemimi de belirttiğime göre oyunu yorumlamaya başlayalım.Bundan önce H1Z1 adlı oyunla,ondan öncede ARMA ile battle royale serüvenine atılmıştık.ARMA'nın ağırlığından arınan oyunumuz gerçekten iyi bir oyun oldu(yukarıda ki eleştirimi saymazsak.)Silah çeşitliliği çok iyi,gün geçtikçe yeni silahlar ekleniyor oyuna.Silahların verdiği vuruş hissiyatı çok güzel.Hemen bir örnekle taçlandıralım;Kar-98 isimli keskin nişancı tüfeğimizle 500-600 mt. bandına yaptığımız atışın,rakibimizin kafasında bitmesini takip etmeniz ve tabiki o HEADSHOT sizi sizden alıyor...Gelgelelim ki bazı zamanlarda da otomatik tüfekler de mermilerin saçma sapan gitmesi,spraylerin bazen Allah'a emanet,bazen saçma bir şekilde tutması durumları da mevcut.Bu gibi durumların tepki almasına rağmen de çözülmemesi insanları gerçekten sinir etmiş durumda bunlardan biride benim.En başta da söylediğim gibi ,çıktığı gibi aldığım oyunda neredeyse 1000 saat kadar oynamışım ama gelin görün ki son 3 -4 aydır oyuna 10 sefer ya girdim ya girmedim.





Source

Oyunda ki araçlar yeterli oluyor genelde.Detaylar bazen iyi bazen fazla gelebiliyor.Silahlarımıza bir çok eklenti takabiliyoruz.Zaten silahlar gerçekten alındığından,eklentileri de gerçekte olduğu gibi.Bu detaylar çok güzel.Taktığınız eklentiler silahın geri tepmesini,hasarını,görüş mesafesini etkiliyor.Yani boş bir M416 ile full eklentili bir M416 arasında uçurum var diyebiliriz.Gerçi burada bu silahı kullanan kişide bitiyor her şey onuda es geçmemek gerekiyor.

Sözün özü;ilk başlarda büyük hevesle oynadığım oyun şu anda hiç beni çekmiyor.Son güncelleme ile gelen yeni harita oyunu biraz daha hızlı hale getirdi.Güzelde oldu.İndirimde alınabilecek bir oyun durumunda şu anda gözümde.

 

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66360.61
ETH 3420.45
USDT 1.00
SBD 2.63